• پنجشنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91052616506
  • خبرنگار : 71439

/بيداري اسلامي، نويدبخش آزادي قدس/

ملك‌شاهي:صفوف منسجم مردم در روز قدس خواب دشمنان را آشفته مي‌كند

رييس كميسيون حقوقي و قضايي مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر حضور مردم در روز جهاني قدس اظهار داشت: صفوف منسجم و محكم مردم در روز قدس خواب دشمنان نظام را آشفته مي‌كند.

رييس كميسيون حقوقي و قضايي مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر حضور مردم در روز جهاني قدس اظهار داشت: صفوف منسجم و محكم مردم در روز قدس خواب دشمنان نظام را آشفته مي‌كند.

الله‌يار ملك‌شاهي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به تحولات منطقه و بيداري اسلامي و ضرورت حضور پرشور مردم در راهپيمايي روز قدس گفت: روز قدس سال جاري خصوصيت برجسته‌تري نسبت به سال‌هاي قبل دارد هر چند حضور مردم در روز قدس هميشه تعيين‌كننده بوده است.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه ما هم‌اكنون شاهد بيداري اسلامي در منطقه هستيم روز قدس سهم ويژه‌اي در اين بحث دارد و علاوه بر اينكه مردم طبق روال هر سال در راهپيمايي‌ها حاضر مي‌شوند بسياري از دولت‌ها از جمله عراق، مصر و ليبي نيز از امسال با مردم هماهنگ و همراه خواهند شد.

نماينده مردم كوهدشت همچنين با اشاره به تحريم‌هاي اعمال شده عليه ايران و ارتباط آن با روز قدس پيش‌رو، تصريح كرد: هدف از اعمال تحريم‌ها عليه ملت ايران مايوس كردن آنها و از بين بردن اعتمادشان نسبت به نظام است اما حضور آگاهانه مردم در صفوف منسجم در روز قدس مي‌تواند همه خواب‌هاي آشفته دشمنان را تعبير كند.

وي با بيان اينكه مردم براي مسائل مادي انقلاب نكرده‌اند، خاطر نشان كرد: ملت ايران آرمان‌هاي بلندي دارند كه همان آرمان‌هاي حضرت امام و مقام معظم رهبري است و اولين شعارهاي زمان انقلاب در طول انقلاب براي مردم تداعي شده و مي‌شود.

اين عضو كميسيون حقوقي افزود: اگر بخواهيم استقلال خود را در تمامي زمينه‌ها حفظ كنيم يقينا بايد متحمل هزينه‌هايي شويم كه يكي از هزينه‌هاي آن اين است كه كشورهاي استكباري مايل نيستند در هيچ نقطه‌اي از دنيا يك حكومت و ملتي مستقل باشد بلكه آنها به دنبال حكمراني بر كل دنيا هستند و ملت ايران است كه در برابر آنها قد علم كرده و آنها نيز سعي مي‌كنند از هر حربه‌اي در جهت تضعيف كشور استفاده كنند كه قطعا موفق نخواهند بود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha