• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91052515749
  • منبع : نمایندگی قم

بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مناسبت روز جهانی قدس

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در حمایت از روز جهانی قدس بيانيه‌اي منتشر كرد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در حمایت از روز جهانی قدس بيانيه‌اي منتشر كرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم متن اين بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و تجعلهم ائمه و نجهلم الوارثین

ملت سرافراز و سلحشور ایران اسلامی همراه با آزادی خواهان عدالت طلب جهان اسلامی در سالرز قدس شریف به ندای بزرگ آزادی‌خواه قرن خمینی کبير (ره) لبیک گفته و همنوا با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در این ره آورد بزرگ اسلامی شرکت خواهند نمود.

جهان اسلامی در شرایطی به استقبال این یادگار ارزشمند امام راحل (ره) می‌رود که فلسطین مظلوم و قدس شریف به عنوان نماد همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی همچنان با حمایت سردمداران جنایت پیشه استکبار جهانی تحت اشغال تجاوزگران صهیونیست قرار دارد.

در هنگامه بیداری اسلامی، سازشکاری برخی از سران کشورهای عربی دندان طمع را برای تعمیق جنایات صهیونیستی و القای اختلافات مذهبی و عدم بیان اشتراکات تیز کرده و همچنان پس از گذشت نیم قرن از اشغال سازمان یافته فلسطین و به ویژه نوار غزه به جنایات بشری خود و ساخت شهرک‌های صهیونیست نشین، تخریب گسترده زیر ساخت‌های اقتصادی و کشتار مردم بی دفاع به ویژه زنان و کودکان ادامه می‌دهد.

روز جهانی قدس تبلور عینی حمایت ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت قهرمان و مظلومی است که با تکیه بر اراده پولادین خویش فریاد رسای خود را برای رفع کامل اشغال از سرزمین پیامبران و آزادی قدس شریف سر داده است.

حوزه‌های علمیه در این روز بزرگ نمایش وحدت و اقتدار مسلمین جهان، همنوا با ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرخواهد داد و عزم راسخ خود را برای نابودی اسرائیل و آزادی قدس عزیر اعلام خواهد نمود که وعده الهی صادق است و فتح و ظفر از آن خداست.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha