• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91052515929

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت روز قدس

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت روزجهانی قدس با صدور بيانيه‌اي از همه گروه‌ها و جریانات سیاسی خواست همگام با ملت بزرگ وغیور ایران اسلامی در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس شركت كنند.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت روزجهانی قدس با صدور بيانيه‌اي از همه گروه‌ها و جریانات سیاسی خواست همگام با ملت بزرگ وغیور ایران اسلامی در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس شركت كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

روز جهانی قدس یوم اللّه و روز سردادن ندای «لا اله الّا اللّه» و «محمدٌ رسول اللّه» است. اکنون که آرمان این روز به گفتمان عمومی مسلمانان تبدیل گردیده، بیداری اسلامی اقبالی را به مساله فلسطین و آزاد سازی قدس شریف به وجود می‌آورد که این امر خواب راحت را از صهیونیست‌ها ربوده و دایره تنفس برای رژیم صهیونیستی را تنگ‌تر کرده است.

در شرایط کنونی که صهیونیست‌ها وغرب تلاش می‌کنند انقلاب‌ها را به سمت دموکراسی غربی سوق داده و تحولات منطقه را جنگ داخلی، طایفه‌ای و مذهبی نشان دهند که نمونه‌های آن را در یمن، لیبی و سوریه شاهد هستیم، باید مسلمانان برای ایجاد توازن، مساله قدس را جدی گرفته و در مسیر تحولات بیداری اسلامی این مساله در راس مطالبات اسلام گرایان قرار گیرد.

همچنین موضوع قدس شریف می‌تواند وحدت شیعه و سنی را تقویت کند و به عنوان محوری برای وحدت آزادی‌خواهان جهان قرار‌ گیرد.

رشد فزاینده جریانات اسلام گرایی مبارز باعث می‌شود روز به روز رژیم صهیونیستی به حاشیه رفته و امروز این رژیم منفور در پی شکست‌های متوالی در منطقه مجبور گردیده تا از غزه و جنوب لبنان عقب نشینی کند و این روند نشان می‌دهد علی‌رغم شکست اروپا و آمریکا در حوزه اقتصادی و بیداری اسلامی، محاصره رژیم صهیونیستی تقریبا اتفاق افتاده است و به حول و قوه الهی این حلقه روز به روز تنگ‌تر می‌شود.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توجه به شرایط حساس منطقه و جهان اسلام بر خود فرض می‌داند ضمن تجدید میثاق با ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و دعوت از همه گروه‌ها و جریانات سیاسی، همگام با ملت بزرگ وغیور ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس، پایه‌های عنکبوتی استبداد، استعمار و صهیونیست بین الملل را به لرزه درآورده و موجب دلگرمی تمامی آزادی خواهان عالم و منادیان راه حق و حقیقت شوند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha