• یکشنبه / ۴ تیر ۱۳۹۱ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91040402142
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

سرپرست سازمان اوقاف و امورخيريه: انقلاب اسلامي بر اساس قرآن به وجود آمد

سرپرست سازمان اوقاف و امورخيريه: انقلاب اسلامي بر اساس قرآن به وجود آمد

سرپرست سازمان اوقاف و امورخيريه كشور با بيان اين‌كه «انقلاب اسلامي بر اساس قرآن به وجود آمد» ‌گفت: قرآن براي همه بشريت است.

سرپرست سازمان اوقاف و امورخيريه كشور با بيان اين‌كه «انقلاب اسلامي بر اساس قرآن به وجود آمد» ‌گفت: قرآن براي همه بشريت است.

‌به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمين علي محمدي عصر شنبه در نشست تخصصي با متسابقين و هيات داوران بيست ونهمين دوره مسابقات قرآن کريم كه در هتل قصر مشهد برگزار شد،‌ اظهار كرد: قيام و نهضت امام حسين(ع) براي قرآن بود و اگر حضرت قيام نمي‌کردند آثاري از اسلام و قرآن باقي نمي‌ماند که ما پيروي به نام قرآن و اسلام داشته باشيم.

وي يادآور شد: وقتي از گاندي پرسيدند چگونه مي‌خواهي هند را نجات دهي، گفت با پيروي از امام حسين(ع) و امام حسين(ع) الگو و اسوه‌اي براي تمام مسلمانان و حتي غيرمسلمانان شده است.

نماينده ولي فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امورخيريه كشور بيان كرد: شرکت‌کنندگان در مسابقات اکثرا جوان هستند و اين مايه اميد مسلمانان و عالم و يک سرمايه‌اي براي قرآن و اسلام است.

وي خاطرنشان کرد: به شما جوانان تبريک مي‌گويم که در سن جواني به حفظ و قرائت قرآن پرداخته‌ايد و اين بزرگترين لطف خداوند به شما جوانان است. اميدوارم با حضور شما جوانان در جهان اسلام قرآن در بالاترين جايگاه خود قرار بگيرد و همگان از اين کتاب آسماني استفاده کنند.

نماينده ولي فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امورخيريه كشور افزود: قرآن فقط براي مسلمانان نيست، قرآن براي همه بشريت است و اين قرآن پاسخگوي نياز بشريت است و روزي خواهد رسيد که همه به قرآن پناه بياورند و از آن استفاده کنند.

محمدي در ادامه گفت: انقلاب اسلامي ايران بر مبناي قرآن به وجود آمده و بر مبناي قرآن مسيرش را ادامه مي‌دهد و رهبر کبير انقلاب هم بر اساس قرآن قيام کرد و انقلاب را رهبري نمود و به پيروزي رساند.

وي خاطرنشان کرد: بعد از ايشان هم مقام معظم رهبري همان راه را که راه قرآن و اسلام است، ادامه مي‌دهند و امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري توجه ويژه‌اي به قرآن و مفاهيم قرآني و به اين مسابقات هم عنايت خاصي داشتند.

وي افزود: اگر شما در کشورهاي مختلف جهان تهمت‌هاي دروغ و اتهامات ناروا را عليه جمهوري اسلامي ايران مي‌شنويد باور نکنيد که راه ما همان راه قرآن است و بر اساس قرآن انقلاب کرده‌ايم و در اين مسير به ياري خداوند حرکت مي‌کنيم و تنها نظامي که در مقابل آمريکا ايستاده و خواهد ايستاد انقلاب اسلامي ايران است.

نماينده ولي فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امورخيريه كشور يادآور شد: اولين جمله‌اي که در عمر آمريکا با قاطعيت و صلابت به آمريکا گفته شده جمله‌اي بود که رهبر کبير انقلاب فرمودند و آن اين بود که « آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند». در تاريخ آمريکا بي‌سابقه است که يک رهبر اسلامي، قرآني، مذهبي با شجاعت و قاطعيت در مقابل آمريکا سخن بگويد.

محمدي در ادامه گفت: به برکت قرآن بيداري اسلامي در منطقه به وجود آمده به طوري که در سال گذشته چهار نفر از طاغوت‌ها که از مهره‌هاي آمريکا بودند به وسيله قيام مسلمانان عالم سرنگون شدند و اين وعده خداوند است که عملي شده است.

نماينده ولي فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امورخيريه كشور گفت: بيداري اسلامي را جدي بگيريد، آمريکا و اسراييل نمي‌خواهد اين اتفاق بيفتد اما به برکت قرآن و با الهام از مفاهيم قرآن راهمان را پيش خواهيم برد.

وي در ادامه يادآور شد: حديث ثقلين حديث معروفي است که اهل سنت و شيعه آن را قبول دارند و يکي از مسايلي که باعث شد انقلاب اسلامي به اين مرحله برسد اين بود که به اين دو امانت در کنار هم توجه شد.

نماينده ولي فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امورخيريه كشور در ادامه به شناخت انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامي را در مدت چند روز حضور در ايران نمي‌توان شناخت، براي اين انقلاب و قرآن بيش از 220 هزار شهيد تقديم شده تا حکومت طاغوتيان سرنگون شود.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha