• پنجشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۰ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 9008-03565
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

*نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها* نگاهي به نشريات و روزنامه‌هاي هنري

*نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها*
نگاهي به نشريات و روزنامه‌هاي هنري

نشريات و روزنامه‌هاي هنري در زمينه‌هايي همچون موسيقي، سينما و هنرهاي تجسمي و تئاتر، حضور قابل توجهي در هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها دارند.

به گزارش سرويس رسانه ايسنا، بخشي از اين نمايشگاه امسال مطبوعات به نشريات و رسانه‌هاي حوزه موسيقي و هنرهاي تجسمي اختصاص دارد و اين بخش با استقبال مناسبي از سوي علاقه‌مندان به عرصه فرهنگ و هنر رو به رو شده است.

نشريه‌هاي آموزشي، اطلاع‌رساني و تحليل "عکاسي خلاق"، ماهنامه"هنرهاي تصويري" با موضوع عکاسي، سينما گرافيک و نقاشي، فصلنامه موسيقي"ماهور"، ماهنامه موسيقي قرن 21، ماهنامه طنز و کاريکاتور با عنوان "خط خطي" و فصلنامه "حرفه هنرمند" ،"شارستان" از جمله نشريات حاضر در اين بخش به شمار مي‌روند.

ماهنامه "تنديس" با موضوع هنرهاي تجسمي از نشريات زيرمجموعه سازمان زيباسازي شهرداري تهران است که در نمايشگاه عرضه شده است. علاوه بر اين در اين بخش مي‌توان مجموعه نشست‌هاي تخصصي هنر را در قالب کتاب‌هاي منتشر شده، تهيه کرد.

در غرفه تنديس کتاب‌هايي با عنوان "هنرمندان معاصر ايران" وجود دارند که به معرفي اساتيد و پيشکسوتان و تصاويري از آثار برجسته آن‌ها در رشته‌هايي مثل مجسمه‌سازي و نقاشي مي‌پردازد.

علاقه‌مندان به دکوراسيون منزل و طراحي نيز مي‌توانند از غرفه‌هاي نشريات معماري و شهرسازي در نمايشگاه مطبوعات ديدن کنند.

بنا بر اعلام ستاد خبري، دوستداران هنرهاي تجسمي و موسيقي ضمن بازديد از غرفه‌هاي اين نشريات و تهيه آثار منتشر شده در اين زمينه، مي توانند با کارشناسان هنري ديدار کنند و ظاهرا دوستداران موسيقي و هنرهاي تجسمي در سه روز نخست برپايي نمايشگاه از غرفه‌ها و نشريات اين بخش استقبال بسيار خوبي داشته‌اند.

همچنين در برخي نشريات علاوه بر مجلات،کتاب‌هاي تخصصي هنر نيز در اختيار علاقمندان قرار مي‌گيرد.

هجدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها تا دهم آبان ماه در مصلاي امام خميني (ره) برپاست.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha