• شنبه / ۴ دی ۱۳۸۹ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8910-15224.170466

جعفر دهقان ـ بازيگر نقش «مصعب بن زبير»: مهمترين ويژگي‌ اين نقش منفي بودن آن است ميرباقري براي بازي در «مختارنامه» كمك بسياري به من كرد

جعفر دهقان ـ بازيگر نقش «مصعب بن زبير»:
مهمترين ويژگي‌ اين نقش منفي بودن آن است
ميرباقري براي بازي در «مختارنامه» كمك بسياري به من كرد

جعفردهقان كه نقش «مصعب بن زبير» را در «مختارنامه» بازي مي‌كند و نقشش از روز گذشته ـ سوم دي ماه ـ در اين سريال آغاز شده است، بازي در اين نقش را پيچيده و دشوار خواند.

بازيگر سريال «مختارنامه» در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: نقش من در «مختارنامه» يك نقش منفي است كه با كارهايي كه تا به حال انجام داده‌ام، متفاوت است. اولين بار است كه در كارهاي تاريخي در نقش منفي ظاهر مي‌شوم. مهمترين ويژگي‌ اين نقش براي من منفي بودن آن است.

وي تاكيد كرد: تمام تلاشم را انجام دادم تا به نقش نزديك‌تر شوم. داوود ميرباقري در ايفاي اين نقش به من كمك بسياري كرد چون من به اين شخصيت اشراف نداشتم. درست است كه پيرامون نقش تحقيق كردم تا اين شخصيت را بشناسم، اما مهمترين و بيشترين كار را داوود ميرباقري براي من انجام داد.

جعفر دهقان همچنين گفت: از آنجا كه كار فيلمبرداري، حدود 5 سال به طول انجاميده بود و ذهنم از نقش دور مي‌شد، داوود ميرباقري كمك بسياري كرد تا نقش به خوبي ايفا شود.

اين بازيگر تلويزيون ادامه داد: «مصعب بن زبير» نقش سنگيني بود كه اگر اهميت چنداني نداشت، داوود ميرباقري سراغ من نمي‌آمد. اين نقش از هر جهت مشكل و پيچيده بود. اگر خوب درآمده زحمات ميرباقري و بقيه است و اگر بد درآمده به من برمي‌گردد كه نتوانستم نقشم را به خوبي ايفا كنم.

جعفر دهقان كه در سريال «يوسف پيامبر(ع)» نيز حضور داشته است، در مقايسه‌ي اين دو سريال يادآور شد: هر دو سريال جزو كارهاي فاخر محسوب مي‌شوند، اما فيلمنامه‌ي مجزايي دارند و در ژانرهاي متفاوتي ساخته شده‌اند بنابراين نمي‌توان اين دو سريال را با هم مقايسه كرد.

وي تاكيد كرد: من بازيگرم و مهم نقش و شخصيتي است كه قرار است بازي كنم. در «يوسف پيامبر(ع)» كم‌فروشي نكردم، در «مختارنامه» هم كم فروشي نكردم و جزو وظايف خود مي‌دانم براي هر نقش تلاش خود را انجام دهم.

جعفر دهقان در پايان درباره‌ي كارهاي جديدش به خبرنگار ايسنا گفت: «مختارنامه» و «آسمان هميشه ابري نيست» را در حال پخش دارم. سريال «تا رهايي» نيز قرار است بزودي پخش شود. تله فيلم «كوچه هفتم» و چند تله فيلم ديگر نيز آماده پخش دارم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha