• چهارشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 8906-14991
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

/قرآن؛ كتاب رحمت، حكمت و عدالت/‌ اسقف كليساي ارامنه اروميه: هرگونه عملي به معناي شكستن حرمت قرآن، از نظر ما غيرقابل گذشت است

/قرآن؛ كتاب رحمت، حكمت و عدالت/‌
اسقف كليساي ارامنه اروميه:
هرگونه عملي به معناي شكستن حرمت قرآن، از نظر ما غيرقابل گذشت است

اسقف كليساي ارامنه اروميه گفت: هرگونه عملي كه به معناي شكستن حرمت قرآن كتاب مقدس مسلمانان باشد از نظر ما غيرقابل گذشت است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، استپان پاشائي در جمع خبرنگاران، با محکوم کردن هتك حرمت قرآن كريم، افزود: انزجار خود را از اين اقدامات توهين‌آميز و زشت اعلام و همراه با مسلمانان در راهپيمايي براي مخالفت با اهانت به قرآن شركت مي‌کنيم تا اين عمل شيطاني را محكوم كنيم.

اسقف كليساي ارامنه اروميه درادامه خاطرنشان كرد: حضرت عيسي مسيح(ع) در كتاب آسماني انجيل مژده آمدن نبي اكرم را داده و حفظ حرمت اين انسان بزرگوار را از پيروان راستين خود خواسته است.

پاشايي با اشاره به آموزه‌هاي واقعي مسيحيت گفت: پيروان واقعي حضرت مسيح باور دارند كه حضرت عيسي همراه با امام زمان(عج) محشور مي‌شود و در ركاب ايشان قرار مي‌گيرد از اين رو اهانت به اسلام به مثابه اهانت به مسيحيت و تمام اديان آسماني است، ولي مسيحيان افراطي از اين موضوع غافل هستند.

وي با اشاره به عملكرد غرب و صهيونيسم در چند دهه اخير در قبال ملل مختلف گفت: شكي نيست كه در پشت پرده تمام اين وقايع و رويدادها چهره پليد صهيونيسم جهاني مخفي است.

پاشايي ادامه داد: هدف دشمن از اجراي سناريوي آتش زدن قرآن چيزي جز تفرقه‌افكني بين مسلمانان و فرق مختلف نيست، از اين رو ملت‌هاي سراسر جهان بايد اتحاد و يك دلي خود را حفظ كنند و از حمايت قرآن و مقدسات ديني خود دست نكشند.

استپان پاشائي خاطرنشان كرد: توهين به اديان الهي توسط صهيونيست‌هاست كه بايد با هوشياري مسلمانان اين توطئه‌ها خنثي شود.

وي تصريح كرد: هتك حرمت به قرآن از نظر تمام مسيحيان مطرود است چراكه حضرت مسيح همه مردم را به خوش‌اخلاقي با همسايگان تشويق مي‌كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha