• چهارشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 8906-15166
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

/قرآن؛ كتاب رحمت، حكمت و عدالت/‌ در اعتراض به هتک حرمت قرآن کريم؛ نهادها و تشکل‌هاي دانشگاه‌هاي آذربايجان غربي راهپيمايي کردند

/قرآن؛ كتاب رحمت، حكمت و عدالت/‌ 
در اعتراض به هتک حرمت قرآن کريم؛
نهادها و تشکل‌هاي دانشگاه‌هاي آذربايجان غربي راهپيمايي کردند

نهادها و تشکل‌هاي دانشگاه‌هاي آذربايجان غربي در اعتراض به هتک حرمت به قرآن کريم راهپيمايي کردند.

به گزارش ايسنا، اين راهپيمايي با حضور نمايندگان و اعضاي نهادها و تشکل‌هاي دانشگاه‌هاي استان و حضور پرشور دانشجويان و جمعي از دانشجويان در اعتراض به عمل قبيح و توهين‌آميز کشيش آمريکايي در ميدان انقلاب(ايالت) اروميه برگذار شد.

ذبيحي يکي از اساتيد دانشگاه و دکتراي علوم سياسي در اين راهپيمايي اظهار کرد: حضور دوباره جوانان در اين راهپيمايي، بصيرت و هوشياري دانشجويان و جوانان را بر همگان آشکار کرد و بار ديگر نمايندگان تشکل‌هاي دانشجويي خواستار استمرار اين حرکت خودجوش برعليه استکبار جهاني است که رکن رکين جمهوري اسلامي و انقلاب اسلامي را نشانه گرفته است.

وي افزود: همه مردم و آنهايي که جنگ را سپري کردند مي‌دانند که هدف اصلي دشمن در جنگ بمباران تاسيسات مهم و زيربنايي کشورهاي مقابل است تا بدين طريق براحتي به اهداف شوم و پليد خود دست يابند.

اين دکتراي علوم سياسي در اشاره به تقابل ايدئولوژيکي گفت: تقابل ايدئولوژيکي با انقلاب اسلامي حرکت طوفنده بيداري مسلمانان و مستضعفان جهان را به دنبال داشت که منافع مادي و معنوي استکبار جهاني را درهم فرو ريخت و انقلاب اسلامي را تبديل به راهنماي بشريت در جهت مبارزه با ظلم و ستم کرد.

ذبيحي درادامه افزود: باتوجه به اين‌که قرآن کريم با آيات دلنشين خود جواناني چون بسيجيان و دانشجويان را راهي ميدان جنگ با استکبار جهاني مي‌کند، بنابراين از نظر آنها اين کتاب بايد سوزانده شود زيرا منافع آنها را درخطر مي‌اندازد.

وي تصريح کرد: تا زماني مسلمانان جهان شکست ناپذيراند که به اين کلام الهي درعين خواندن عمل نيز کنند و از آن دوري نجويند، زيرا دوري جستن از قرآن موجب شکست مي‌شود مانند شکست مسلمانان در جنگ اندلس.

اين دکتراي سياسي با اشاره به راهکار مقابله با اين استکبار جهاني اظهار کرد: من راهکارهاي زيادي را جستم تا اين راهکار را در اعلاميه استقلال آمريکا يافتم که آن را « خروج از بن بست ايدئولوژي به استناد اعلاميه استقلال آمريکا » نامگذاري مي‌کنم که در آن آمده (وقتي دولت‌ها ويرانگر مي‌شوند حق مردم است که آن را تغيير دهند يا از بين ببرند) بنابراين مردم آزادانديش دنيا و آمريکا بايد به دنبال ويران کردن اين رژيم باشند.

ذبيحي درپايان با اعلام هشدار به کليسا گفت: ما هم در مقابل کشيش‌هاي افراطي و پاپ که هنوز سکوت کرده است اعلام خطر مي‌کنيم که اين قرآن سوزي به انجيل سوزي نيز مي‌کشد.

گفتني است، دانشجويان شرکت کننده در اين راهپيمايي شعارهايي همچون " مرگ بر اسلام آمريکايي"، "مرگ بر آمريکا"، "مرگ بر صهيونيسم"، "دانشجو بيدار است، از آمريکا بيزار است" در محکوميت اين اقدام ناشايست سر دادند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha