• یکشنبه / ۶ دی ۱۳۸۸ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8810-01473
  • خبرنگار : 71021

عضو جامعه‌ي تورگردانان ايران: اجراي نمايشگاه‌هاي گردشگري با جامعه‌ي تورگردانان باشد

عضو جامعه‌ي تورگردانان ايران:
اجراي نمايشگاه‌هاي گردشگري با جامعه‌ي تورگردانان باشد
عضو جامعه‌ي تورگردانان ايران معتقد است: با متمركز شدن بخش نمايشگاه‌ها در معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، فعاليت‌ها و برنامه‌ريزي‌ها هم‌سو‌تر مي‌شوند. محمدعلي واقفي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: نمايشگاه يكي از ابزارهاي تبليغات گردشگري است و اگر ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها به اداره كل بازاريابي و تبليغات سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري بپيوندد، اهداف مناسب‌تري براي بازاريابي ترسيم و تلاش مي‌شود، ابزارهاي موجود در آن راستا به كار گرفته شوند. وي ادامه داد: اين‌طور نمي‌شود كه نمايشگاه‌ها را يك بخش برگزار كند و تبليغات و برنامه‌ريزي را بخش ديگري انجام دهد. بايد اين بخش‌ها متمركز شوند و يك سياست و برنامه داشته باشند تا در اجرا اين‌قدر دچار مشكل نشويم. او معتقد است: وقتي سياست، برنامه‌ريزي و نظارت در امور نمايشگاهي و تبليغات با معاونت گردشگري باشد و اجراي آن به بخش خصوصي كه ذي‌نفعان اين جريان هستند، واگذار شود، به نتايج بهتري در فعاليت‌هاي بازاريابي مي‌رسيم. واقفي تأكيد كرد: اصرار داريم، اجراي نمايشگاه‌هاي گردشگري با جامعه‌ي تورگردانان باشد، چون آن‌ها متخصصان اين صنعت و واردكنندگان اصلي گردشگر به كشور هستند و چون با سرمايه‌هاي شخصي كار مي‌كنند، حتما دقت نظر بيش‌تري در اجراي امور خواهند داشت. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha