• سه‌شنبه / ۵ خرداد ۱۳۸۸ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 8803-15608.99212
  • خبرنگار : 71271

مجله تحول نظام آموزشي/‌1

مجله تحول نظام آموزشي/‌1

اشاره:
آن‌چه كه در پي مي‌آيد لينك 34عنوان از مجموعه‌ي خلاصه پژوهش‌هاي كميته‌ي مولفه‌هاي اصلي آموزش و پرورش براي طرح تدوين سند ملي آموزش و پرورش، ويژه‌ي خبرنگاران سياستي و سياست‌پژوهان نظام آموزشي كشور است كه در سرويس مسائل راهبردي دفترمطالعات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) تدوين و گردآوري شده است.
سرويس مسائل راهبردي خبرگزاري دانشجويان ايران، آشنايي با مفاهيم تخصصي و فني در هر حوزه را مقدمه‌ي ايجاد يك عرصه‌ عمومي براي گفت وگوي دانشگاهيان و حرفه‌مندان با مديران و سياست‌گذاران درباره‌ي سياست‌ها و استراتژي‌ها و برنامه‌ها در آن حوزه مي‌داند و اظهار اميدواري مي‌كند تحقق اين هدف، ضمن مستند سازي تاريخ فرآيند سياست‌گذاري عمومي و افزايش نظارت عمومي بر اين فرآيند، موجب طرح ديد‌گاه‌هاي جديد و ارتقاي كيفيت آن در حوزه‌هاي مختلف شود.
سرويس مسائل راهبردي خبرگزاري دانشجويان ايران، ضمن اعلام آمادگي براي بررسي دقيق‌تر نياز‌هاي خبرنگاران و سياست‌پژوهان محترم، علاقه‌مندي خود را براي دريافت (
ap.isna@yahoo.com) مقالات دانشجويان، پژوهشگران، حرفه‌مندان، مديران و سياست‌گذاران محترم در ارائه‌ي عناوين جديد مقالات و يا تكميل يا ويرايش آن‌ها اعلام مي‌كند.
اين مجله در ويرايش‌هاي بعدي تكميل مي‌گردد.


تحول نظام آموزشي


تحول نظام آموزشي/  
منشور تحول بنيادين نظام آموزشي برگرفته شده از بيانات مقام معظم رهبري

16/06/1387

 

تحول نظام آموزشي/ 
آسيب‌شناسي نظام آموزشي كشور
16/06/1387



 

تحول نظام آموزشي/
مسائل نظام آموزش و پرورش كشور

6/07/1387



تحول نظام آموزشي/
آسيب‌شناسي مديريت نظام آموزشي كشور و تاثير آن بر وضعيت موجود نظام آموزشي
24/07/1387


تحول نظام آموزشي/
چارچوبي براي تحليل سياست‌گذاري آموزشي
08/10/1387




تحول نظام آموزشي- SWOT در نظام آموزش و پرورش/
وضع مطلوب و موجود تربيت ديني و اخلاقي
بررسي پژوهش‌هاي آماري نقصان‌هاي تربيت ديني و اخلاقي در آموزش و پرورش
09/10/1387




تحول نظام آموزشي/
بررسي ويژگي‌هاي انسان مطلوب نظام آموزش‌ و پرورش
در افق چشم‌انداز ‌20ساله- بخش اول
15/10/1387




تحول نظام آموزشي/
بررسي ويژگي‌هاي انسان مطلوب نظام آموزش‌ و پرورش
در افق چشم‌انداز ‌20ساله- بخش دوم
21/10/1387




تحول نظام آموزشي/
بررسي ويژگي‌هاي انسان مطلوب نظام آموزش‌ و پرورش در افق چشم‌انداز ‌20ساله/‌3
اعلاميه‌110 (Declaration of Ten) - بخش نخست
21/10/1387




تحول نظام آموزشي/
بررسي ويژگي‌هاي انسان مطلوب نظام آموزش‌ و پرورش در افق چشم‌انداز ‌20ساله/‌4
اعلاميه‌110 (Declaration of Ten) - بخش دوم
21/10/1387




تحول نظام آموزشي - SWOT در نظام آموزش و پرورش/
بررسي وضعيت عملكرد دانش‌آموزان در تربيت علمي‌-‌ فناورانه
و تبيين آن براساس محيط درون‌دادي و فرايندي
23
/10/1387




تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش‌وپرورش
بررسي وضع مطلوب وموجود تربيت علوم زيستي دانش‌آموزان
و تبيين آن با توجه به عوامل درون دادي و فرايندي (محيط يادگيري)

25/10/1387




تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش‌وپرورش/
بررسي وضع مطلوب و موجود تربيت فرهنگي- هنري دانش‌آموزان
و تبيين آن با توجه به مؤلفه‌هاي اصلي آموزش و پرورش
28/10/1387




تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش‌وپرورش/
بررسي وضعيت مطلوب و موجود عملكرد يادگيري دانش‌آموزان در تربيت سياسي- اجتماعي
و تبيين آن با توجه به عوامل محيطي
01/11/1387




تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش‌وپرورش/
بررسي وضع موجود تربيت بدني دانش آموزان
و ارزيابي آن بر اساس مؤلفه‌هاي اصلي آموزش و پرورش
02/11/1387




تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش فني‌وحرفه‌اي/
بررسي وضع مطلوب و موجود عملكرد يادگيري
در نظام آموزش فني و حرفه‌اي و تربيت حرفه‌اي- اقتصادي/‌1
07/11/1387




تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش فني‌وحرفه‌اي/
بررسي وضع مطلوب و موجود عملكرد يادگيري
در نظام آموزش فني و حرفه‌اي و تربيت حرفه‌اي- اقتصادي/‌2
07/11/1387

 

تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش‌وپرورش/
بررسي وضع مطلوب و موجود عملكرد يادگيري در نظام استعدادهاي درخشان
و تبيين آن با توجه به عوامل درون‌دادي و فرايندي
09/11/1387




تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش ‌و پرورش/
بررسي وضع مطلوب و موجود عملكرد يادگيري در نظام آموزش بزرگسالان
15/11/1387




تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش ‌و پرورش/
بررسي وضع مطلوب و موجود عملكرد يادگيري
در نظام آموزش عشايري و روستايي/‌1
16/11/1387




تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش ‌و پرورش/
بررسي وضع مطلوب و موجود عملكرد يادگيري
در نظام آموزش عشايري و روستايي/‌2
16/11/1387




تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش ‌و پرورش/
بررسي وضع مطلوب و موجود عملكرد يادگيري
در نظام آموزش عشايري و روستايي/‌3
29/11/1387




تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش ‌و پرورش/
طرح نظام ملي سنجش آموزش در آموزش و پرورش ايران/‌1
30/11/1387




تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش ‌و پرورش/
طرح نظام ملي سنجش آموزش در آموزش و پرورش ايران/‌2
03/12/1387




تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش ‌و پرورش/
ساختار نظام آموزشي در سند ملي آموزش و پرورش
11/12/1387




تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش ‌و پرورش/
بررسي و تحليل وضع موجود نظام تأمين منابع مالي و مادي آموزش و پرورش
به منظور شناسايي نقاط قوت و ضعف اين نظام/‌1
19/01/1388



تحول نظام آموزشي- SWOT درنظام آموزش ‌و پرورش/
بررسي و تحليل وضع موجود نظام تأمين منابع مالي و مادي آموزش و پرورش
به منظور شناسايي نقاط قوت و ضعف اين نظام/‌2
29/01/1388



تحول نظام آموزشي
بررسي و تحليل وضع موجود نظام تأمين منابع مالي و مادي آموزش و پرورش
به منظور شناسايي نقاط قوت و ضعف اين نظام/3
31/01/1388



تحول نظام آموزشي
بررسي و تحليل وضع موجود نظام تأمين منابع مالي و مادي آموزش و پرورش
به منظور شناسايي نقاط قوت وضعف اين نظام/‌4
08/02/1388



تحول نظام آموزشي
بررسي وضع مطلوب و موجود عملكرد يادگيري در نظام آموزش استثنايي1
09/02/1388




تحول نظام آموزشي
بررسي وضع مطلوب و موجود عملكرد يادگيري در نظام آموزش استثنايي2
12/02/1388




تحول نظام آموزشي
بررسي وضع مطلوب و موجود عملكرد يادگيري در نظام آموزش استثنايي3
14/02/1388




تحول نظام آموزشي
بررسي وضع مطلوب و موجود عملكرد يادگيري در نظام آموزش استثنايي4
16/02/1388




تحول نظام آموزشي
بررسي و تحليل وضعيت كمّي عملكرد يادگيري در نظام آموزش و پرورش ايران
و تبيين آن با توجه به محيط يادگيري
26/02/1388

رقيه السادات حسيني
دبير مجله تحول نظام آموزشي سرويس مسائل راهبردي ايران


انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha