*بعد از 66 سال صدا در ايران* مدير گروه خانواده شبكهي راديويي ايران: راديوي فردا، نيازمند ديدگاههاي كارشناسي و ارتباطات رسانهيي است
مريم جلالي گفت: راديوي فردا، نيازمند ديدگاههاي كارشناسي، روانشناسي اجتماعي و ارتباطات رسانهيي است و در اين راستا بايد نياز، ميل و مصلحت مخاطب را نيز در نظر بگيرد.
مدير گروه خانواده شبكهي راديويي ايران در گفتوگو با خبرنگار سرويس راديو ايسنا، دربارهي ترسيم روند راديو در طول شصت و شش سال اظهار كرد: راديو فعاليت خود را با انحصار آغاز كرد و تنها رسانه مورد اقبال مردم بود و اقتدار خود را چندين سال حفظ كرد.
وي كه مسؤوليت ستاد 66 سالگي تاسيس راديو را برعهده دارد، با بيان اين مطلب كه راديو با حضور تلويزيون و آغاز فعاليت رسانههاي مكتوب با ادبيات جديدتر و تعدد خود شبكه راديويي دچار رقابت شد گفت: راديو امروز در جهت اعتلاء و رسيدن به هدف خود بايد سه ضلع كارشناسان رسانهيي، مخاطبان و برنامهسازان را حفظ كند.
مدير گروه خانوادهي شبكه راديويي در پايان تاكيد كرد: هر چقدر دانش برنامهسازي در راديو افزايش يابد، راديو به برنامهسازي واقعي نزديك ميشود.
انتهاي پيام
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات