• دوشنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۸۴ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8405-10964
  • خبرنگار : 71078

/تله‌تئاتر و مشكلات جذب مخاطب/ داوود دانشور: زمان و بودجه‌ي كم به كيفيت آثار ساخته شده لطمه مي‌زند

يك كارگردان تله‌تئاتر‌ گفت: زمان و بودجه‌ي كم اين گونه از برنامه‌ها به كيفيت آثار ساخته شده، لطمه مي‌زند و از طرف ديگر موجب مي‌شود كه گروه‌هاي فعال در اين حوزه، نتوانند از افراد با استعدادتر و تواناتري در ساخت آثار خود بهره گيرند. داوود دانشور در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) افزود: تبليغات منسجم‌تري براي تله‌تئاترها بايد صورت گيرد و علاوه بر آن، شبكه‌هاي ديگر نيز به ضبط و پخش اين گونه آثار بپردازند تا تله‌تئاتر مخاطب بيشتري يابد كه انجام اين كار مي‌تواند به افزايش تماشاگر تئاتر صحنه‌اي نيز منجر شود. وي با بيان اين كه تلويزيون بايد ديد خود را به مقوله‌ي تله‌تئاتر عوض كند،‌ اظهار كرد: نيروهايي كه درگير ساخت اين گونه برنامه‌ها مي‌شوند، نبايد دغدغه‌ي ساعت كار و مسائل مالي را داشته باشند. بلكه بايد در خدمت كار باشند. كارگردان تله‌تئاتر «آنوا» افزود: تمام افراد گروه فني بايد با متن آشنا باشند و حتي در جلسات تمرين حضور يابند تا از چگونگي عملي كردن ديدگاه‌ها در اجرا آگاهي و به اين ترتيب به هماهنگي دست يابند. دانشور در پايان درباره‌ي ويژگي‌هاي كارگرداني «تله تئاتر» و شيوه‌ي جذب مخاطب به ايسنا، گفت: كارگرداني هنري وظيفه‌ي سنگيني را بر دوش دارد، چرا كه بايد به تحليل و تفسير متن بپردازد و به بازيگرها براي پرداخت شخصيت‌هايشان كمك كند. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha