• یکشنبه / ۷ بهمن ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403110704891
  • خبرنگار : 50046

برقراری ۱۰۲ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های خراسان شمالی

برقراری ۱۰۲ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: طی ۱۰ ماه اخیر بیش از ۱۰۲ هزار تماس تلفنی با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان برقرار شد.

علی ربانی امروز هفتم بهمن ماه اظهار کرد: در ۱۰ ماه گذشته بیش از ۱۰۲ هزار تماس تلفنی با سامانه گویا ۱۴۱ برقرار شد که از این تعداد ۹۰۰۰تماس با اپراتور بوده است.

وی افزود: بیشترین موضوعاتی که از سوی کاربران جاده‌ای و مسافران مطرح شد به ترتیب در خصوص وضعیت جوی، امداد خودرو، پیگیری شکایات، شکایات باری و مسافری و مشکل مشاهده شده جاده‌ای است.

ربانی تصریح کرد: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی ادامه داد: شرایط آب و هوایی، انسداد راه‌ها و ترافیک جاده ای از جمله اطلاعاتی است که هموطنان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ جویا شوند. همچنین شکایت خود را در حوزه‌های راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha