علی ربانی امروز هفتم بهمن ماه اظهار کرد: در ۱۰ ماه گذشته بیش از ۱۰۲ هزار تماس تلفنی با سامانه گویا ۱۴۱ برقرار شد که از این تعداد ۹۰۰۰تماس با اپراتور بوده است.
وی افزود: بیشترین موضوعاتی که از سوی کاربران جادهای و مسافران مطرح شد به ترتیب در خصوص وضعیت جوی، امداد خودرو، پیگیری شکایات، شکایات باری و مسافری و مشکل مشاهده شده جادهای است.
ربانی تصریح کرد: کارشناسان مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جادهای هستند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی ادامه داد: شرایط آب و هوایی، انسداد راهها و ترافیک جاده ای از جمله اطلاعاتی است که هموطنان میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ جویا شوند. همچنین شکایت خود را در حوزههای راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا ثبت و پیگیری کنند.
انتهای پیام
نظرات