• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403071108756
  • خبرنگار : 50136

طی سال جاری انجام شد

تبدیل ۷۱ کیلومتر از شبکه‌های سیمی میاندوآب به کابل خودنگهدار

تبدیل ۷۱ کیلومتر از شبکه‌های سیمی میاندوآب به کابل خودنگهدار

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر توزیع برق میاندوآب گفت: مطابق با برنامه ریزی‌های انجام شده طی ۶ ماهه نخست امسال ۷۱ کیلومتر از شبکه‌های شهری و روستایی شهرستان میاندوآب به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

 خلیل خیری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در تشریح عملکرد ۶ ماهه این مدیریت، عنوان کرد: با توجه به اینکه تبدیل شبکه‌های مسی به کابل‌ خودنگهدار یکی از برنامه‌های اساسی شرکت توزیع در سال های اخیر بوده و نقش چشمگیر اجرای این پروژه در کاهش تلفات، جلوگیری از انشعابات غیرمجاز و بهینه‌سازی و نوسازی شبکه، مدیریت توزیع برق میاندوآب نیز در همین راستا طی ۶ ماه ابتدایی سال ۳۸ کیلومتر از شبکه شهری و ۳۳ کیلومتر از شبکه های روستایی میاندوآب را با کابل خودنگهدار جایگزین کرده است.

وی از تداوم اجرای طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار تا پایان سال خبر داد و گفت: بهبود ولتاژ مشترکین، پیشگیری از استفاده غیرمجاز از شبکه برق، جلوگیری از سرقت سیم مسی و همچنین کاهش خاموشی بخشی از مزایای اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است.

مدیر توزیع برق میاندوآب ادامه داد: با هدف تامین روشنایی پایدار در معابر و در راستای سیاستهای مدیریت مصرف و بهینه سازی مصارف روشنایی خیابان‌های میاندوآب، ۲۰۰ دستگاه چراغ ال‌ای دی ۱۵۰ وات با کیفیت نور بالا جایگزین چراغ های ۴۰۰ وات و ۲۵۰ دستگاه چراغ ۳۵ وات با چراغ های ۷۰ وات قدیمی در سطح معابر این شهرستان جایگزین شد.

وی اضافه کرد: احداث بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی در نقط مختلف شهری و روستایی از دیگر اقدامات این مدیریت از ابتدای سال تا کنون می باشد که از این میزان یک هزار و ۶۰۰ متر در حوزه روستایی و ۵۰۰ متر به همراه ۷ دستگاه پست هوایی در نقاط مختلف شهری احداث و نصب شده است.

خیری همچنین خاطر نشان کرد: احداث ۴ هزار متر خط ۴۰۰ ولت تعهدات مردمی حوزه شهری و روستایی و تامین برق پروژه‌های اهدایی با نصب ۳۵ دستگاه ترانسفورماتور و ۳ هزار متر خط ۲۰ کیلوولت از دیگر پروژه‌هایی است که در راستای خدمت رسانی به مردم میاندوآب از ابتدای امسال تا کنون اجرا شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha