• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۳
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403070302583
  • خبرنگار : 71451

امیر دریادار ایرانی:

اقتدار امروز ایران در سطح بین‌الملل به برکت خون شهدا است

اقتدار امروز ایران در سطح بین‌الملل به برکت خون شهدا است

فرمانده نیروی دریای ارتش گفت: امروز ایران إسلامی اقتدار عظیمی در سطح بین المللی دارد و این به برکت خون شهدا است.

به گزارش ایسنا، مراسم تقدیر از خانواده‌های شهدا به مناسبت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس با حضور آیت الله سید جلال مجد هاشمی امام جماعت مسجد جامع غدیر، سردار سرلشکر دکتر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین، رییس هیات مدیره بنیاد خورشید ولایت در فضای مجازی و رییس هیات رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب کشور، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تمیزی معاون وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران، سردار اکبر ضرغامی معاون حقوقی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های رزمندگان ارتش و سپاه و تعدادی از فرماندهان و نظامیان کشورمان و جمعی دیگر از مقامات رسمی لشکری و کشوری پس از نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع غدیرخم در تهران برگزار شد.

امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در مسجد جامع غدیرخم در مراسم تقدیر از خانواده‌های شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس  گفت: با درایت و توانمندی در همه حوزه‌ها جوانان ما خوش درخشیدند و با وجود آن که شهدای بزرگی به انقلاب اسلامی دادیم، این را بدانید این درخت بزرگ ایران اسلامی مقتدر مانده است. خدا را شاکریم که نتیجه تلاش‌ها اینگونه رقم خورده که پرچم ولایت در عرصه‌های بین‌المللی افراشته شده است.  

فرمانده نیروی دریایی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس کوچکترین امکاناتی نداشتیم و متاسفانه افرادی بودندکه تولیدات خودمان را کم ارزش جلوه می‌دادند، اما ایرانی ها در اوج توطئه‌های دشمن پیچیده‌ترین تولیدات مانند ناو شکن را در سخت ترین شرایط تولید کردند و نمایش دادند؛ نمایشی که برای قدرت و اقتدار همه مردم ما بود. دشمن تلاش می‌کند ما را ضعیف نشان دهد و بدانید در صحنه بین‌ الملل اینگونه نیست. در ماموریت‌های خودمان با اقتدار بودیم. بدانید در ماموریت‌هاخود سربازان ما زمانی که به برزیل رسیدند ابتدا به اقامه نماز پرداختند.

وی ادامه داد: ما به دلیل شهیدانمان و این خون‌هایی که دادیم توانمند هستیم.  ما گفتیم که می‌خواهیم به کانال پاناما برویم، آمریکایی‌ها ما را تحریم کردند، ما از سخت‌ترین نقاط عبور کردیم که کیفیت اقدامات ما را ببینید.  همه تجهیزات ما ایرانی بود و این اقتدار ایران اسلامی است و سفر بزرگ ما خروجی‌های مهمی داشت، در سال ۱۴۰۲ یکی از مقامات غربی از ما درخواست ملاقات داشت، و گفتند خلیج عدن نا امن شده و ما به نمایندگی از شما مسئول امنیت اقیانوس هند هستیم و به او گفتیم تنها یمنی‌ها می‌دانند در غزه چه می‌گذرد و آن‌ها جا خوردند.

وی افزود: امروز اقتدار عظیمی در سطح بین المللی داریم و این به برکت خون شهدا است. ما به نمایندگی از شما تمام تلاشمان نشان دادن اقتدار ایران است و هم اکنون ناو گروه ما در دریای سرخ در حال اسکورت کشتی‌های تجاری خودمان است.
گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده های شهدا تجلیل شد.

اقتدار امروز ایران در سطح بین‌الملل به برکت خون شهدا است

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha