• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403062616660
  • خبرنگار : 71454

فوتسال، جشنواره فیلم تاشکند را به تعویق انداخت

فوتسال، جشنواره فیلم تاشکند را به تعویق انداخت

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم تاشکند که قرار بود در اواسط ماه سپتامبر برگزار شود به دلیل همزمانی با جام جهانی فوتسال و چند رویداد دیگر تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا، شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تاشکند طبق برنامه قرار بود از ۱۵ تا ۱۹ سپتامبر برابر با بیست‌ و پنجم تا بیست‌ و نهم شهریورماه برگزار شود اما بنا بر اعلام مسئولان این رویداد سینمایی، برگزاری این جشنواره به تعویق افتاده است.

در بیانیه‌ای که در وبسایت جشنواره فیلم تاشکند ازبکستان منتشر شده، آمده است:

«به اطلاع می‌رسانیم که تاریخ برگزاری شانزدهم جشنواره بین المللی فیلم تاشکند «مروارید جاده ابریشم» که قرار بود در تاریخ ۱۵ تا ۱۹ سپتامبر سال جاری در پایتخت کشورمان برگزار شود به تعویق افتاد و از ناراحتی پیش آمده پوزش می‌طلبیم. مشخص است که کشور ما در سال جاری به مرکز بسیاری از رویدادهای مهم بین‌المللی تبدیل شده است،  به ویژه جام جهانی فوتسال و چندین مجمع و کنفرانس بین‌المللی دیگر که تاریخ آن‌ها مصادف با روزهای جشنواره فیلم است. در عین حال، با وجود تعلیق درخواست شرکت در برنامه انتخابی جشنواره فیلم (بیش از ۴۰۰ فیلم از بیش از ۶۰ کشور)، درخواست برای شرکت از کشورهای خارجی همچنان ادامه دارد و این امر ما را ملزم می‌کند تا در برنامه‌های خود در مورد تاریخ جشنواره فیلم تغییراتی ایجاد کنیم. بار دیگر از اینکه مجبور به تغییر برنامه‌های کاری شما هستیم عذرخواهی می‌کنیم، از علاقه شما به جشنواره فیلم صمیمانه تشکر می کنیم و امیدواریم شما را در شانزدهم جشنواره بین المللی فیلم تاشکند «مروارید جاده ابریشم» ببینیم.»

فهرست فیلم‌های حاضر در این جشنواره هنوز اعلام نشده، این در حالی است که دو روز قبل‌ (۲۴ شهریورماه) بنیاد سینمایی فارابی از حضور سه فیلم «کاپیتان»، «جنگل پرتقال» و «روایت ناتمام سیما» در این جشنواره سینمایی خبر داده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha