• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403061307678
  • خبرنگار : 50026

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبرداد

فعالیت ۴۲پایگاه جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیش از ۱۶۰ امدادگر در ایام پایانی ماه صفر

فعالیت ۴۲پایگاه جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیش از ۱۶۰ امدادگر در ایام پایانی ماه صفر

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امسال همزمان با ایام پایانی صفر تعداد ۴۲ پایگاه ثابت و موقت و مراکز عملیاتی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر با بیش از ۱۶۰ نیرو در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی استان بویژه محورهای منتهی به مشهد مقدس خدمات ارائه می‌دهند.

محمدعلی کاوسی، امروز سه شنبه ۱۳ شهریور با بیان اینکه خدمت به امام رضا(ع) در خدمت‌رسانی به زائران ایشان تجلی می‌یابد، اظهار داشت: زمینه خدمت‌رسانی بسیار گسترده است و هرکس می‌تواند متناسب با تخصص و توان خود به عنوان خادم امام رضا(ع) عمل کند.

وی با اشاره به اینکه استان کریدور و گذرگاه زائران پیاده امام رضا (ع) از سمت شرق و جنوب شرق است، گفت: تعداد ۱۶۰ نیروی هلال احمر برای امدادرسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) در ایام پایانی صفر خدمت رسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمیعت هلال احمر خراسان جنوبی از استقرار پایگاه های بین شهری در کنار جاده و آمادگی کامل تیم ها اعم از جاده ای، امداد هوایی، واکنش سریع، مراکز عملیاتی  خبر داد.

کاوسی به موج بازگشت مسافران و شلوغی جاده ها اشاره کرد و گفت: رانندگان در این ایام با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، مراقب خود و همراهان باشند، بی‌توجهی به این نکات سبب ایجاد حادثه و پشیمانی می‌شود 

وی ادامه داد: مسافران برای بازگشت، عجله‌ای نداشته باشند و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی حتما قانون هر دو ساعت رانندگی، یک ربع استراحت را فراموش نکنند و شماره تلفن امدادی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته، آماده پاسخگویی به مردم و امداد و نجات افراد حادثه‌دیده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی همچنین به مسافران و گردشگران کویر اشاره کرد و افزود: ابتدا به هشدارهای هواشناسی و جاده‌ای توجه کنند و همراه با یک راهنمای کارکشته و قوی وارد طبیعت خاص شوند و اگر به مکان دوردستی می‌روند، صد در صد راهنمایی بگیرند و حتما راهنمای محلی همراه داشته باشند.

کاوسی تصریح کرد: همچنین لازم است مسافران و گردشگران کویر به خانواده و اطرافیانشان اطلاع دهند که از کدام مسیر و به کدام کویر می‌روند و چند نفر هستند و اگر تا ساعتی مقرر نیامدن به ۱۱۰ یا ۱۱۲ اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha