• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403061005663
  • خبرنگار : 50024

افسردگی بیشترین علت تماس با بهزیستی البرز

افسردگی بیشترین علت تماس با بهزیستی البرز

ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: تا پایان مردادماه بیش از ۲۰ هزار مشاوره تلفنی رایگان از طریق خط ۱۴۸۰ ارائه شده است.

وجیهه محمدی فلاح در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان مردادماه، بیش از ۲۰ هزار مشاوره تلفنی رایگان از طریق خط تلفنی ۱۴۸۰ ارائه شده است.

مدیرکل بهزیستی البرز تصریح کرد: هدف از راه اندازی سامانه صدای مشاور کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء فرهنگ زندگی و سطح آگاهی مردم است.

وی با تاکید بر اینکه همه تماس‌های مردمی با خط صدای مشاور ۱۴۸۰ محرمانه و امن است، توضیح داد: همه مشاوران به رعایت اصول رازداری و محرمانه تلقی کردن اطلاعات تماس گیرندگان متعهد هستند و با توجه به تنوع تماس‌گیرندگان و مشکلات آن‌ها گاه ضرورت دارد که برای دریافت راهنمایی و خدمات روان‌شناختی و مشاوره مناسب، به مراکز مشاوره حضوری و سایر منابع حمایتی متناسب ارجاع داده شوند.

وی با اشاره به فراوانی تماس‌های برقرار شده با خط صدای مشاور گفت: بیشترین فراوانی مشاوره‌ها به ترتیب مربوط به اختلالات افسردگی، اضطراب، کودک و نوجوان، مشکلات فردی و بین فردی و مشکلات با همسر بوده است.

این ‌مسئول گفت: سامانه صدای مشاور بهزیستی با خط تلفنی ۱۴۸۰ برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ به صورت رایگان مشاوره کاملا تخصصی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha