• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403060804625
  • خبرنگار : 50228

هفته سوم لیگ برتر

‌استقلال خوزستان‌- استقلال؛ یک جدال آبی‌پوش در قلمرو پلنگ‌ها

‌استقلال خوزستان‌- استقلال؛ یک جدال آبی‌پوش در قلمرو پلنگ‌ها

ایسنا/خوزستان تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال در هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف یکدیگر می‌روند.

پس از کش و قوس فراوان بر سر میزبانی استقلال خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد که با مخالفت جدی از سوی مسئولان فولادی برای برگزاری این دیدار در ورزشگاه اختصاصی آنها همراه بود، در نهایت امروز استقلال خوزستان از ساعت ۲٠:۳٠ در قلمرو پلنگ های اهوازی با استقلال تهران دیدار خواهد کرد.

 به گزارش ایسنا، استقلال خوزستان که در بازی قبلی خود مقابل گل گهر شکست خورده، در پی جبران این نتیجه در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته مقابل شاگردان نکونام است. دیداری که مطمئنا با استقبال خود هواداران دو تیم همراه خواهد بود.

بوژوویچ سرمربی تیم اهوازی نیز که امیدوار است تیمش در بازی با استقلال، شکست هفته گذشته را جبران کند، عنوان کرده «یقیناً استقلال تهران حریف ساده‌ای نیست اما در یک روز و یک مسابقه تیم مدعی وجود ندارد و هر تیم می‌تواند از سد تیم‌های مدعی عبور کند.»

در آن سوی میدان نیز تیم نکونام قرار دارد که تیمش با استقبال خوب هواداران شان روز گذشته وارد اهواز شد؛ نکونامی که تیمش در دو هفته ابتدایی لیگ چهار امتیاز کسب کرده و چهارم جدول است و اکنون در اندیشه برد است تا با خیال راحت تیمش راحت تعطیلات لیگ است. نکونام هم عنوان کرده «بازی در خوزستان برای من یادآور خاطرات خوب و شیرینی است و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی دلچسب و جذاب با دست پر به خانه بازگردیم.»

در این بازی، هم استقلال خوزستان امیدوار است اولین برد خانگی خود را جشن بگیرد و هم نکونام امیدوارم است در ورزشگاهی که به همراه فولاد خاطرات خوبی دارد، مجددا به برتری برسد و دست پر اهواز را به سوی تهران ترک کند.

همچنین به دلیل دیر رسیدن تجهیزات از امارات به ایران و همچنین عدم جانمایی دستگاه VAR در ورزشگاه شهدای فولاد جدال تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان بدون VAR برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha