• جمعه / ۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403060200801
  • خبرنگار : 50589

خانه تراکتور، سن‌سیرو شد!

خانه تراکتور، سن‌سیرو شد!

ایسنا/آذربایجان شرقی هواداران تراکتور روز گذشته جو کم‌نظیری در ورزشگاه خلق کردند.

تراکتور و پرسپولیس در جریان بازی بزرگ هفته دوم لیگ‌برتر روز گذشته (پنجشنبه) در ورزشگاه مملو از جمعیت یادگارامام (ره) تبریز به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

از ساعات ابتدایی روز، شهر تبریز تحت‌الشعاع این مسابقه حساس قرار گرفته بود و تعداد کثیری از هواداران تراکتوری از اقصی نقاط کشور برای حضور در یادگارامام (ره) وارد این شهر شده‌ بودند.

خیل عظیمی از هواداران تراکتور از ظهر راهی ورزشگاه شده‌اند و همین مساله باعث ترافیک شدید در مسیر ورود به ورزشگاه شد. این اتفاق تی‌تی‌ها را مجبور کرد که مسافت زیادی را تا ورودی ورزشگاه طی کنند.

در فاصله حدوداً ۲ ساعت مانده به آغاز بازی ظرفیت یادگارامام (ره) کاملاً پر شد و جای سوزن انداختن نبود. اندک هواداران پرسپولیس هم از جایگاه ویژه بازی را تماشا کردند.

خانه تراکتور، سن‌سیرو شد!

روی میله‌ها، درها، پله‌ها، بین سکوها، دیواره‌ها و هر کجا که فکرش را بکنید، تراکتوری‌ حضور داشت و قدم برداشتن در ورزشگاه همان قدر که بخواهی صدای بغل دستی‌ات را بشنوی دشوار بود. تشویق کَر کننده پرشورها که لرزه بر تن پرسپولیس می‌انداخت، برای تی‌تی‌ها خوش‌آیند بود. در اختیار گرفتن توپ توسط پرسپولیس مساوی بود با رسیدن دسی‌بل (صدا) ورزشگاه به نقطه اوج که تنها با بازگشت مالکیت توپ به تراکتور به سکوت ختم می‌شد.

خانه تراکتور، سن‌سیرو شد!

خانه تراکتور، سن‌سیرو شد!

حضور بیش از ۷۰ هزار هوادار در ورزشگاه و استفاده از ایده‌های جالب، توجه فوتبال ایران را به تراکتوری‌ها جلب کرد. پرچم های قرمز روی سکوها تاب می‌خورد و آتش بازی شدید به سبک هواداران سری‌آ ایتالیا، جو تماشایی یادگارامام (ره) را به سان حال و هوای جوزپه مه آتزا میلان برای رقیب به جهنمی خوف‌ناک تبدیل کرده بود.

پرشورها از راه‌های دور و نزدیک و با عبور از موانع سخت خود را به ورزشگاه صعب العبور یادگارامام (ره) رساندند. ولو اینکه تراکتور باری دیگر نتواند ورزشگاه لبریز از جمعیت را با پیروزی ترک کند؛ می‌توان تراکتوری‌ها را تنها برنده نبرد نفس‌گیر با پرسپولیس قلمداد کرد. هوادارانی که شور و هیجان را پیشکش فوتبال پرحادثه ایران کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۵ ۰۹:۴۴

برای اینکه محبوبیت تراکتور و تعداد طرفداران زیاد آن را زیر سوال ببرند اسم پرشور گذاشتند یعنی تعدادشون زیاد نیست سروصداشون زیاده واینم از کشفیات فردوسی پور بود اما کور خوندین تراکتور خارج از ایرانم شناخته شده

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۵ ۱۷:۰۸

ما با شوونیسم و لمپنیزم مرکز کشور فرسنگها فاصله داریم نام تراکتور و آذربایجان بر تارک ایران میدرخشد. اینجا تبریز است و خار چشم حسودان بیسواد. این بار قهرمانیم. خواهیم دید که چگونه لنگ، کیسه و زرد قناری به تیم ما احترام خواهند گذاشت.