• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403052012930
  • خبرنگار : 71496

انصارالله: استکبار در منصرف‌کردن یمن در حمایت از غزه شکست خورد

انصارالله: استکبار در منصرف‌کردن یمن در حمایت از غزه شکست خورد

یکی از مسوولان دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله در این کشور تاکید کرد که قدرت‌های استکباری در منصرف کردن یمن از موضعگیری‌اش در حمایتش از مقاومت موجود در غزه شکست خوردند.

به گزارش ایسنا، «جلال الرویشان» معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در امور دفاعی و امنیتی با حضور در مراسم آغاز سال آموزشی ۱۴۴۶ هجری قمری و اجرای دوره‌های آموزشی پایه، تخصصی، ارتقایی و عمومی برای نیروهای وزارت کشور یمن اظهار کرد: قدرت‌های استکبار جهان و در راس آنها آمریکا و اسرائیل در منصرف کردن یمن از موضعگیری‌اش در حمایتش از جنبش‌های مقاومت در غزه شکست خوردند.

به گزارش شبکه خبلری المسیره یمن، الرویشان در این مراسم با اشاره به اهمیت آموزش و ساماندهی نیروها به عنوان رکن اصلی و موثری در ایجاد و تقویت نیروهای امنیتی و دفاعی و ایجاد تحولی کیفی در سطح عملکرد نیروهای وزارت کشور، دستاوردهای نیروهای این وزارتخانه در یگان‌ها و تشکل‌های مختلف آن و پیشرفت‌های ویژه آنها در طول سال‌ آموزشی گذشته را که نتایج عملی آن در میدان مبارزه با جرایم و شناسایی گروهک‌های جاسوسی دشمن نمود پیدا کرد، ستود.

معاون نخست‌وزیر دولت صنعاء در امور دفاعی و امنیتی با تاکید بر ثبات ملت یمن در حمایت‌شان از ملت فلسطین و پیروی مطلق آنها از عبدالملک بدرالدین الحوثی در تمامی تصمیمات و مراحل جهادی و دعای خیر آنها برای نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی در عملیات‌های پشتیبانی از ملت فلسطین تاکید کرد.

او در ادامه نیز ضمن محکوم کردن سکوت جامعه جهانی و حاکمیت‌های عربی و ترس و بزدلی آنها حتی از محکوم کردن جنایاتی که دشمن صهیونیستی در حق ملت فلسطین مرتکب می‌شود، گفت: ترور رهبران مقاومت شهید اسماعیل هنیه و شهید فؤاد شکر و جنایاتی که دشمن صهیونیستی با مشارکت آمریکا و غرب مرتکب می‌شود، عملیات‌هایی مذبوحانه و بیهوده در تلاش برای در هم شکستن پایداری مقاومت است اما هرگز آن را متوقف و یا تضعیف نخواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha