• جمعه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403051912624
  • خبرنگار : 50177

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

به‌کارگیری افراد شایسته و کارآمد در کابینه دولت چهاردهم ضروری است

به‌کارگیری افراد شایسته و کارآمد در کابینه دولت چهاردهم ضروری است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: روزهای آینده رئیس‌جمهور کابینه خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌کند و نیاز است افراد شایسته و کارآمد را به کابینه معرفی کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد که در محل مصلای الغدیر این شهر برگزار شد، ضمن دعوت همه به داشتن تقوای الهی بیان کرد: اخیرا در کشور خبر ناگوار شهادت اسماعیل هنیه که به دعوت رسمی مهمان کشورمان بود را شنیدم که این قهرمان جبهه مقاومت از سوی رژیم جعلی و گرگ‌صفت صهیونیستی به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه ملت ایران انتقام این شهید و شهدای انقلاب اسلامی را حق ملی می‌دانند و مطالبه مردم اقدام قاطعانه از سوی مقامات سیاسی، نظامی و امنیتی است، بیان کرد: اما زمان این انتقام را به تصمیم مسئولان موکول می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با بیان اینکه در روزهای آینده رئیس‌جمهور اعضای کابینه خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌کند، گفت: باید توجه داشت که دو نکته در طول تاریخ، عامل رشد نظام‌ها و حکومت‌ها شده و دو عامل نیز سبب توقف بوده است، آنچه سبب رشد شده توجه به اصول است، اصولی که مردم به آن نیاز دارند و علاوه بر این به‌کارگیری افراد شایسته و کارآمد در کابینه است و هر جا از افراد متعهد استفاده‌شده سبب پیشرفت شده اما چنانچه افرادی که متعهد و توانمند نبود وارد کابینه شدند، به نقطه‌ضعف تبدیل‌شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در لرستان نقاط قوت و ضعفی وجود دارد، افزود: یکی از نقاط ضعف، آتش‌سوزی‌هایی است که در جنگل‌ها رخ می‌دهد و برخی از این حریق‌ها عمدی است لذا باید در نگهداری جنگل‌ها همه تلاش را به کار گرفت.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به‌روز خانواده گفت: کانون خانواده باید سرشار از محبت باشد تا مستحکم بماند و جامعه اسلامی جامعه‌ای به‌دوراز آسیب‌های اجتماعی است تا ممتاز و الگو گردد و جامعه‌ای متمدن از او شکل گیرد.

وی با اشاره به وفات حاج شیخ محمدباقر امیرانصاری، اظهار کرد: ایشان عالمی پارسا و ساده‌زیست بودند، عالمی خدمتگزار که حضوری مستمر در محراب و منبر داشت و توانست خدمات اجتماعی و فرهنگی را ارائه دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha