• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403061911895
  • خبرنگار : 50176

جانشین معاونت فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح:

اقدامات کلان بسیج نیازمند پیوست فرهنگی است

اقدامات کلان بسیج نیازمند پیوست فرهنگی است

ایسنا/لرستان جانشین معاونت فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه محوری‌ترین شاخصه بسیج ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است، گفت: اقدامات کلان بسیج نیازمند پیوست فرهنگی است.

امیر ابراهیم گلفام عصر امروز در جمع مسئولان نواحی مقاومت سپاه استان لرستان در خرم‌آباد اظهار کرد: شجاعت، صداقت و رفاقت مردم لرستان زبانزد عام و خاص است و نقش استان در جنگ تحمیلی مهم و اثرگذار بود.

وی با اشاره به شجاعت و غیرت شهید چاغروند افزود: شهید چاغروند یکی از دلاور مردان لر است که با رشادت و حماسه آفرینی در ایام دفاع مقدس به عنوان یک خلبان، ضربات سهمگینی به دشمن بعثی وارد کرد و نقش مهمی در دفاع مقدس ایفا کرد.

جانشین معاونت فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر نقش جوانان در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: جوانان باید در عرصه فرهنگ و هنر ، دفاعی، امنیتی، علم و فناوری و اقتصادی نقش آفرین باشند.

گلفام با تأکید بر اینکه در حال حاضر در حوزه دفاعی و امنیتی به یک بازدارندگی کامل رسیده‌ایم، خاطرنشان کرد: شاهد افزایش توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه شناختی هستیم که جوانان بصیر ایران اسلامی باید با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و اقدام هوشمندانه، میدان را از دست دشمن خارج کنند.

وی گفت: بی‌گمان محوری ترین شاخصه بسیج و بسیجیان ولایت مداری و ولایت پذیری آنان است.

جانشین معاونت فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه، افزود:  مبنای عمل و نظارت از بسیج، سند اعتلای بسیج بوده در این سند تمامی ابعاد مختلف بسیج برای نقش آفرینی و میدان‌ داری فعل و عمل تعریف شده که اجرای درست و هوشمندانه آن مورد انتظار است.

گلفام در پایان تصریح کرد: اثرسنجی و اثربخشی کارها همیشه باید در اولویت کارها باشد و پیامد آن را سنجید و تاثیر آن در جامعه را مورد بررسی قرار داد در ضمن همواره باید برای اقدامات کلان، پیوست فرهنگی تنظیم و اجرایی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha