• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403051811973
  • خبرنگار : 90047

حضور تیم قهرمان پارالمپیک در پاریس تنها با یک حریف تدارکاتی!

حضور تیم قهرمان پارالمپیک در پاریس تنها با یک حریف تدارکاتی!

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: در حالی خود را برای حضور در بازی های پارالمپیک پاریس آماده می‌کنیم که از سال گذشته تاکنون تنها با یک حریف بازی تدارکاتی داشتیم.

هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بازی ایران و قزاقستان و تاثیر این دیدار در روند آماده سازی تیم جهت شرکت در بازی های پارالمپیک پاریس اظهار کرد: این بازی تدارکاتی بین ایران و قزاقستان به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد که فرصت خوبی بود تا با انجام ۶ بازی تدارکاتی با این تیم که در رنکینگ پنجم جهان قرار دارد ارزیابی و محک خوبی از وضعیت تیم ملی والیبال نشسته کشورمان قبل از حضور در بازی های پارالمپیک پاریس داشته باشیم.

وی گفت: ملی پوشان والیبال نشسته از سال گذشته تاکنون در هیچ تورنمنت برون مرزی حضور نداشتند و این اولین بازی تدارکاتی آن‌ها بعد از بازی های پاراآسیایی هانگژو چین بود، در حالی که قزاقستان طی یک سال گذشته چند بازی تدارکاتی با تیم های آمریکا، آلمان، برزیل و اکنون نیز با ایران برگزار کرده است و با آمادگی خوبی عازم پاریس می شود. البته تیم ما در این دیدار با ۶ پیروزی که برابر قزاقستان کسب کرد نشان داد که شایستگی کسب عنوان قهرمانی برای هشتمین بار در پارالمپیک را دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته اضافه کرد: این چند بازی تدارکاتی برای تیم ایران خیلی مهم بود و توانستیم با شناسایی ضعف های تیم و شبیه سازی مسابقات به ارنج اصلی تیم دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که کم بودن پاداش تیمی نسبت به انفرادی برای مدال آوران بازی های پارالمپیک پاریس، آیا از نظر روحی و روانی تاثیری بر روی عملکرد تیم والیبال نشسته دارد؟ افزود: درست است که بازیکنان ما از زندگی خود گذشته‌اند و مرتب در اردوهای آمادگی هستند اما انگیزه آنها برای قهرمانی حتی اگر پاداش آنها کمتر از رشته‌های انفرادی باشد، نه تنها کم نمی شود بلکه با روحیه بالایی در حال آماده سازی خود برای شرکت در پارالمپیک پاریس هستند.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: حق بچه های ما قهرمانی است و برای رسیدن به چنین هدفی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha