• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403051509959
  • خبرنگار : 90047

جوادی: استقلال و پرسپولیس به تعهد خود عمل نکردند/ مطیع تصمیم شورای تامین هستیم

جوادی: استقلال و پرسپولیس به تعهد خود عمل نکردند/ مطیع تصمیم شورای تامین هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس به تعهدات خود عمل نکردند بعد از دو هفته از شروع رقابت‌ها تختی میزبان برگزاری لیگ برتر فوتبال خواهد بود.

به گزارش ایسنا، علی جوادی در حاشیه نشست هم اندیشی دهمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان درباره آخرین وضعیت ورزشگاه تختی برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: قرار است در این زمینه جلسه‌ای را روز چهارشنبه با حضور تاج رئیس فدراسیون فوتبال داشته باشیم که البته هنوز مصوبات سه هفته پیش در ارتباط با تخصیص اعتبارات از سوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تکمیل بازسازی تختی انجام نشده و از برنامه‌های عملیاتی خود عقب هستیم.

وی افزود: هر چقدر مصوبات دیرتر انجام شود، آماده‌سازی تختی برای برگزاری رقابت‌های لیگ با تاخیر مواجه می‌شود چون اداره کل دیگر اعتبار برای بازسازی تختی ندارد تا الان نیز بیشتر از ۷۰ برابر اعتبارات خود برای تختی هزینه کرده‌ایم.

جوادی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد تختی دیگر میزبان برگزاری رقابت های لیگ برتر نباشد، تصریح کرد: مسابقات برگزار می‌شود اما قرار شد در یکی دو هفته اول رقابت‌های لیگ به فکر مکان دیگری برای برگزاری لیگ باشند.

جوادی در خصوص وضعیت چمن تختی گفت: از روز اول اعلام کرده بودیم که چمن تختی مشکل دارد و وضعیت مطلوبی ندارد و رفع ایراد چمن بستگی به تامین اعتبارات دارد که از سوی سرخ‌آبی‌ها به اداره کل تخصیص داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: ورزشگاه تختی هیچ اعتباری ندارد و بدون اعتبار تا ۹۵ درصد کارها را پیش بردیم و در خصوص موضوعات باقی مانده در صورت تخصیص اعتبار می‌توانیم کار را جلو ببریم.

جوادی افزود: وقتی می‌گوییم استان تهران استان کم برخوردار در فضای ورزشی است این جا خودش را نشان می‌دهد. هیچ اعتباری برای تختی در نظر گرفته نشد و با دست خالی تا امروز کار را جلو بردیم.

وی درباره حضور بانوان در تختی افرود: ما مطیع تصمیم شورای تامین هستیم. هر تصمیمی که بگیرند مدیریت مجموعه تختی آن کار را انجام خواهد داد.

وی در پایان گفت: اگر دو باشگاه به تعهدات خود عمل می‌کردند الان دیگر مشکلی برای برگزاری مسابقات لیگ نداشتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha