• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403051509874
  • خبرنگار : 30058

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی عنوان کرد:

هنر جهاد دانشگاهی عمل بدون هیاهو و با کمترین هزینه است

هنر جهاد دانشگاهی عمل بدون هیاهو و با کمترین هزینه است

ایسنا/اردبیل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هنر جهاد دانشگاهی عمل بدون هیاهو و با کمترین هزینه است.

محمدرضا مصلح‌نیا ۱۵ مرداد در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک سالروز تولد پرمیمنت جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای باشکوه انقلاب اسلامی، گفت: جهاد دانشگاهی با ترکیب‌ دو واژه ارزشمند و عملیاتی‌ کردن آن دو در مرحله عینی گام‌های بزرگ و سترگی برداشته است.

وی افزود: ترکیب تلاش مجاهدانه و علمیت بروز و در لبه فناوری‌های جهانی دانشگاهی، معجزه‌ای بود که به دست فرزندان ملت سرافراز ایران در جهاد دانشگاهی به ظهور و بروز رسید.

مصلح‌نیا ادامه داد: غیر از عرصه‌های بدیعی که دانشمندان جوان و دغدغه‌مند جهادی وارد آن شده‌اند، رفع تنگناهایی که دشمن این ملت متمدن، حسودانه و بدخواهانه بر ما تحمیل کرده‌اند، از دیگر مواردی است که هم رهبر عزیزمان به آن افتخار می‌کند و هم دشمنان با تعجب به آن اذعان می کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه هنر جهاد دانشگاهی عمل بدون هیاهو و با کمترین هزینه است، تصریح کرد: دانشمندان متعهد و عاشق جهادی، همان فرزندان حضرت سلمان فارسی هستند که پیامبر اعظم(ص) خطاب به جناب سلمان فرمودند، اگر علم در ستاره ثریا باشد فرزندان سرزمین فارس به آن دست پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ترکیب مغز عالم و قلب تپنده به ایران و انقلاب اسلامی جهانی، رمز و راز رسیدن به این دستاوردهای گرانسگ جهاد دانشگاهی است، تاکید کرد: دور نیست آن روزی که این نهاد، موتور پیشران تمدنی ایران و دیگر کشورهای عقب نگهداشته شده جهان باشد.

مصلح‌نیا خاطرنشان کرد: برای امام خمینی(ره) که این راه را باز کرد علو درجات و برای امام خامنه‌ای که این مسیر را با صلابت حفظ و پیش می‌برند طول عمر و عافیت دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha