• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403061911840
  • خبرنگار : 50659

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خبر داد:

آغاز ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل

آغاز ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی حرفه ای و کارشناسی حرفه‌ای این دانشگاه خبر داد.

تورج حسن زاده ثمرین امروز، ۱۹ شهریور با اعلام این خبر افزود: کلیه علاقمندان بخصوص خانواده های عزیزی که تمایل به تحصیل آموزش‌های مهارتی و اشتغال محور خود یا فرزندانشان در دانشگاه جامع علمی کاربردی دارند، می‌توانند با مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس واحد استانی اردبیل در مورد زمان ثبت نام تصریح کرد:ثبت‌نام در دوره های کاردانی از روز دوشنبه مورخه۱۴۰۳/۰۶/۱۹ آغاز و در روز شنبه مورخه۱۴۰۳/۰۶/۲۴پایان می پذیرد. همچنین دوره های کارشناسی از روز چهارشنبه مورخه۱۴۰۳/۰۶/۲۱آغاز و در روز دوشنبه مورخه۱۴۰۳/۰۶/۲۶ به اتمام می‌رسد.

حسن زاده با اشاره به اینکه ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش انجام می یابد، اظهارداشت:متقاضیان عزیز لازم است در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.sanjesh.orgمراجعه و نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند. البته دفترچه راهنما، هم زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بودوی در رابطه با نحوه ثبت نام دانش آموزانی که در سال آخر تحصیل می کنند خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان سال آخر متوسطه نیز که حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۶/۱۴۰۳ موفق به اخذ مدرک دیپلم خواهند شد مجاز به ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل هستند.

این مقام مسئول در پایان ضمن ارزوی موفقیت برای کلیه متقاضیان یادآورشد: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش، سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی: www.uast.ac.ir و یا به‌صورت حضوری به مراکز آموزش علمی کاربردی مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha