• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403061810828
  • خبرنگار : 30058

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اعلام کرد:

کسب رتبه اول جهادکشاورزی اردبیل در ارزیابی عملکرد جشنواره شهیدرجایی برای دومین بار

کسب رتبه اول جهادکشاورزی اردبیل در ارزیابی عملکرد جشنواره شهیدرجایی برای دومین بار

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: جهاد کشاورزی برای دومین سال پیاپی رتبه اول ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی را کسب کرد.

نوبخت اژدری  ۱۸ شهریور با اعلام این خبر افزود: کسب رتبه اول سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل در ارزیابی عملکرد جشنواره استانی شهید رجایی در بین ۵۲ دستگاههای اجرایی استان اردبیل برای دومین سال پیاپی در گروه تولیدی و خدماتی در سال ۱۴۰۲ مرهون تلاش های شبانه روزی همه همکاران ساعی و پرتلاش سازمان  می‌باشد.

وی ادامه داد: حرکت خوبی در سالهای اخیر در خصوص تعریف و اجرای پروژه ها در واحدهای تخصصی سازمان جهاد کشاورزی اتفاق افتاده و نوید بخش  تحول تاثیر گذاری در بخش کشاورزی در سالهای آتی است .

اژدری اضافه کرد: به همین دلیل هم می بایست انسجام و همکاری تنگاتنگی فی ما بین  همه ادارات اقماری و شرکت های تابعه وجود داشته باشد تا در سایه اتحاد و همدلی کارها به نحو احسن به سرانجام برسد.

رئیس سازمان تاکید کرد: تلاش در جهت افزایش تولید و بهبود معیشت مردم برای کاهش و مهار تورم و تلاش مضاعف تا رسیدن به امنیت غذایی می بایست سرلوحه فعالیت کلیه دست اندرکاران بخش تولید بالاخص در حوزه کشاورزی قرار گیرد .

وی ادامه داد : همه ما می بایست پایبند به نظم و قانون اداری باشیم و با روحیه جهادی و تعهد سازمانی هرچه در توان داریم را در راه خدمت به کشور اسلامی بکارگیریم .

اژدری گفت: خدمت در سنگر مقدس تولید و خودکفایی موهبتی الهی است که همه مان می بایست ارزش آن را بدانیم و لحظه ای از خدمت به جامعه زحمتکش کشاورزی و دامپروری کشور دریغ ننمائیم .

گفتنی است، سال ۱۴۰۱ نیز سازمان جهاد کشاورزی حائز رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha