• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403051006615
  • منبع : بنیاد شهید

پیام تشکل‌های شاهد و ایثارگر در پی شهادت رییس دفتر سیاسی جنبش حماس

پیام تشکل‌های شاهد و ایثارگر در پی شهادت رییس دفتر سیاسی جنبش حماس

تشکل‌های شاهد و ایثارگر در پیامی ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، متن کامل این پیام بدین شرح است:
انالله و اناالیه راجعون
همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) شهادت اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی بر اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران را به امت اسلام، مردم مظلوم فلسطین و همه آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان تسلیت عرض جهان تسلیت عرض می‌نماییم.
این ترور ناجوانمردانه و خبیثانه رژیم نامشروع اشغالگر قدس بیش از پیش پرده‌های رسوایی جنایت و درنده خویی این رژیم فاسد را آشکار و به همگان ثابت کرد که این غده سرطانی برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی دریغ نخواهد کرد.
ما ایمان داریم ایران اسلامی با تکیه بر عنصر اقتدار و عقلانیت، پاسخی سخت و پشیمان‌کننده به این جنایت بزرگ خواهد داد و انتقام خون این شهید مبارز و مجاهد را خواهیم گرفت. قساوت و ددمنشی این جنایت پیشگان با ریختن خون فرزندان این ملت مسلمان گواهی برحیات بالثارات الحسین (ع) است و جهانیان بدانند قطره قطره خون این شهیدان دلیل محکمی بر عزم راسخ خدمتگزاران آنها در مبارزه و جهاد با دشمنان قسم خورده و پلید است. بدون تردید و به برکت خون شهدا این حمله وقیحانه منجر به اتحاد و انسجام هر چه بیشتر آحاد آزادیخواهان می شود و کوچکترین خللی در اراده آهنین آنان «آزادی قدس شریف» ایجاد نخواهد شد.
تشکل‌های شاهد و ایثارگر سراسر کشور ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس و یکی از محافظان وی را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم مظلوم فلسطین و همه آزادی خواهان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای شهدای این حادثه تروریستی همنشینی با سید الشهدا(ع) و یاران باوفایش مسئلت می‌نماید.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha