• یکشنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403042416172
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

تصحیح اوراق امتحانات نهایی در رتبه‌بندی معلمان موثر است

تصحیح اوراق امتحانات نهایی در رتبه‌بندی معلمان موثر است

اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «مشارکت فعال و مازاد بر موظف همکاران فرهنگی در تصحیح اوراق امتحانات نهایی در جدول تعیین امتیازات موثر در رتبه بندی لحاظ خواهد شد.»

به گزارش ایسنا، اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در خصوص مشارکت فعال و مازاد بر موظف همکاران فرهنگی در تصحیح اوراق امتحانات نهایی اطلاعیه ای صادر کرد که در آن آمده است: ضمن قدردانی از زحمات و مشارکت مطلوب مدیران مدارس، روسای حوزه های اجرا و تصحیح در سطح کشور، معلمان گرانقدر و همچنین عوامل اجرایی و نظارت، مطابق با مصوبه جلسه ٢٣ تیرماه ۱۴۰۳ هیات ممیزه مرکزی رتبه بندی وزارت آموزش و پرورش، کمیت و کیفیت مشارکت دبیران دوره متوسطه در فرایند تصحیح امتحانات نهایی دانش آموزان پایه‌های دهم تا دوازدهم در جداول تعیین امتیازات رتبه بندی در دوره‌های بعدی لحاظ خواهد شد.

گفتنی است  براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، برگزاری آزمون‌های نهایی در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم با تاثیر قطعی ۵۰ درصدی معدل در سال جاری و تاثیر قطعی ۶۰ درصدی در سال آینده، نقش مهم و حیاتی در راه‌یابی دانش آموزان و داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و آینده تحصیلی و شغلی آن‌ها داشته و از این منظرتمام ارکان دستگاه تعلیم و تربیت در همه سطوح باید همکاری داشته باشند.

این رویداد ملی به شکل بی‌سابقه‌ای با حضور بیش از ۲ میلیون و۲۵۰ هزار دانش‌آموز و داوطلب ورود به آموزش عالی در ۱۰۸ عنوان ماده درسی و بیش از ۱۴۷۰ حوزه آزمون برگزار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۴ ۱۴:۵۲

واقعا جای تاسف هست که آموزش و پرورش بدون برنامه و هیاتی یک باره تصمیم گیری می کند. بسیاری از کسانی که درحوزه تصحیح اوراق حضور یافته بودند، الفبای معلمی را هم در کلاس درس خودشان رعایت نمی کردند و بدترین شیوه کلاس داری را داشتند. دوستان وزارتی آموزش و پرورش هر جا به دلیل کم کاری خودشان از طرف فرهنگیان واقعی مورد بی توجهی قرار می گیرند، با دادن امتیازاتی به افرادی که آنها را حمایت می کنند