• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403041913276
  • خبرنگار : 50006

نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دولت چهاردهم با برنامه‌ای قوی تحریم‌های دشمنان را شکسته و خنثی کند

دولت چهاردهم با برنامه‌ای قوی تحریم‌های دشمنان را شکسته و خنثی کند

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت چهاردهم باید دولتی مردمی باشد و با برنامه‌ای قوی تحریم‌های دشمنان را شکسته و خنثی کند.

حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دولت چهاردهم باید در جهت زندگی، رفاه مردم، مسائل فرهنگی و دیپلماسی مخصوصاً در رابطه با مسائل معیشتی و اقتصادی گشایشی ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه ضمن تقدیر از حضور حماسی و گسترده مردم ولایت‌مدار شهرستان اهر در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری افزود: ملت قهرمان و بزرگ ایران اسلامی به‌ ویژه اهالی غیور و فهیم اهر و آذربایجان شرقی با وجود تبلیغات مسموم و سوء رسانه‌های بیگانه مبنی بر عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر شکوه و حماسه‌ای بزرگ در دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری خلق کردند و علاقه و وابستگی خودشان را به نظام اسلامی ابراز نمودند. 

وی مطرح کرد: اکنون که ملت سرافراز ایران رئیس‌ جمهور را انتخاب نموده‌اند، امیدوارم مردم ایران و هواداران نامزدها با کمال متانت، خویشتن‌داری، نیک‌اندیشی و همکاری، لذت و ثمره شیرین این حضور را پاسداری نموده و همه با هم برای پیشرفت و آبادانی کشور و ایران قوی گام‌های بلند برداریم. 

امام جمعه اهر همچنین گفت: امیدواریم رئیس‌ جمهور منتخب با الهام گرفتن از آرمان‌های مقدس حضرت امام راحل، شهدا و توصیه‌های مقام معظم رهبری در تداوم راه شهید آیت الله رئیسی(ره) گام‌های اساسی بردارند و در رسیدن به قله‌های پیروزی و افق‌های بلند، موفق و مؤید باشد.

وی در ادامه از رئیس جمهور منتخب خواست آستین بالازده و با کار جهادی، برای حل مشکلات جوانان در رابطه با اشتغال، مسکن و … عملاً ورود نماید و ادامه‌دهنده راه آیت الله شهید رئیسی(ره) باشد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha