• جمعه / ۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403060200543
  • خبرنگار : 90047

پرسپولیس ترسو مقابل تراکتور!/ کرمانی مقدم: خدا ما را دوست داشت که بازی مساوی شد

پرسپولیس ترسو مقابل تراکتور!/ کرمانی مقدم: خدا ما را دوست داشت که بازی مساوی شد

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس گفت: اگر دروازه‌بان پرسپولیس در بازی با تراکتور به داد تیم نمی‌رسید حقش باخت بود تا مساوی.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال که با تساوی یک، یک به پایان رسید، اظهار کرد: در این دیدار ما بازی خوبی از پرسپولیس ندیدیم و از همان ابتدای بازی نفرات ضعیف و ترسو چیده شده بود. در حقیقت پرسپولیس آمده بود تا جلوی تراکتور بازی را مساوی کند.

وی گفت: پرسپولیس در دو نیمه به حدی بد و ترسو بازی می کرد که اگر گندوز به دادش نمی‌رسید بدون شک بازی را می‌باخت.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این دو بازی ما شاهد بازی خوبی از پرسپولیس نبودیم و این تیم پرسپولیس سال قبل نیست که برای قهرمانی می‌جنگید. خیلی‌ها معتقدند باید چند هفته از لیگ سپری شود تا بتوانیم ارزیابی دقیقی از وضعیت تیم پرسپولیس داشته باشیم اما من معتقدم پرسپولیس با وجود این که بسیاری از نفرات خود را حفظ کرده است اما آن شادابی و شجاعت سال قبل را ندارد.

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در ارزیابی از عملکرد تیم تراکتور نیز گفت: تراکتور امسال متفاوت از سال قبل است. این تیم خیلی با وجود و با  شجاعت بالا و هجومی‌تر بازی می‌کند. پرسپولیس در این بازی فقط برای مساوی آمده بود نه برای کسب ۳ امتیاز بازی.

کرمانی مقدم با بیان این که پرسپولیس با این روند بازی در ادامه لیگ دچار مشکل می‌شود، تصریح کرد: اگر پرسپولیس با همین سیستم پیش برود در ادامه بازی‌های لیگ دچار مشکل خواهد شد. این تیم در تمام پست‌ها ضعف دارد و باید در ادامه لیگ فکر اساسی کند تا امتیاز از دست ندهد.

وی در پایان‌ افزود: خدا پرسپولیس را دوست داشت که بازی را با تساوی به پایان رساند در غیر این صورت حداکثر باید ۲ تا ۳ گل از تراکتور می خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۱۰:۳۶

برد و باخت به خدا چه ربط و دخلی داره که طرف یه تیم را بگیره؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۱۴:۵۲

موافقم. اولین و مهمترین مشکل ما این بود که نتونستیم سرمربی خودمان را حفظ کنیم. دومین مشکل ما اوردن یک سرمربی کاملا نا آشنا با فضای فوتبال ایران. سومین مشکل دیر اضافه شدن سرمربی به این تیم. چهارمین مشکل این بود که پرسپولیس دیر تر از سایر مدعیان

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۱۴:۵۴

پنجمین مشکل اینه که پرسپولیس دیر تر از بقیه مدعیان وارد نقل و انتقالات شد. ششمین مشکل که بسیار حیاتی بود، بازیکن قد بلند جذب نکردیم و حتی بازیکن قد بلندی مانند عبدالکریم حسن و حتی دانیال و ترابی و بیرانوند که به لحاظ قد، شرایط خوبی دارند، رفتند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۱۴:۵۸

هفتمین مشکل جذب و یا تمدید بازیکنان سطح متوسط و عادی بود؛ آل کثیر، سعید صادقی، سروش رفیعی، فرشاد فرجی، فرشاد احمد زاده و حتی خدا بنده لو و اسد بیگی واقعا در حد پرسپولیس و رقابت در اسیا و حتی با مدعیان لیگ خودمون نیستند.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۱۵:۱۴

دست بدست هم دهیم به مهر پرسپولیس را کنیم آباد ،این تیم با کادر وبازیکنانش هماهنگی وشناخت ترکیب ثابت را میخواد و صد البته بررسی سوتهای مشکوک ویای آر فرمایشی ،از دو دربی پارسال تا این دوبازی اخیر وی آی آر ضد پرسپولیس بود نه واقع گرا هدایت شده عمل میکند