• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1403041812289
  • خبرنگار : 71567

موافقت با تغییر نام دانشگاه فنی و حرفه‌ای از سوی وزارت علوم

موافقت با تغییر نام دانشگاه فنی و حرفه‌ای از سوی وزارت علوم

شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم با ابلاغ مصوبه‌ای با تغییر نام دانشگاه فنی و حرفه‌ای موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، شورای گسترش آموزش عالی در تاریخ سوم تیر ماه جاری و وزارت علوم با تغییر نام دانشگاه فنی و حرفه ای به دانشگاه ملی مهارت موافقت کرد.

بیش از این عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفته بود: بیش از ۱۲_۱۰ سال است در کشور هم دانشگاه فنی و حرفه‌ای داریم و هم سازمان فنی و حرفه‌ای و به فضل الهی تغییر نام دانشگاه فنی و حرفه‌ای را به دانشگاه ملی مهارت انجام دادیم و به‌زودی با برند جدید دانشگاه ملی مهارت در کشور مواجه هستیم. علاوه بر تغییر نام، ساختار را هم تغییر دادیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

روشنفکرانه تر این بود که نام سازمان فنی و حرفه ای تغییر می‌کرد نه نام دانشگاه فنی و حرفه ای چرا که هنرستانهای های فنی و حرفه ای خروجی آنها به دانشگاه فنی و حرفه ای ورود می‌کردند متاسفانه نیروهای پیام‌نور که هیچ شناختی به سبک فنی و حرفه ای ندارند هر طور خواستند اقدام می‌کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۹ ۰۵:۲۲

ایکاش،ایکاش کاری می‌کردید که سازمان فنی و حرفه‌ای تغییر نام میداد نه دانشگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای امتداد آموزشهای موثری و بروز رسانی شده هنرستانهای فنی و حرفه‌ای است دانشگاه فنی و حرفه‌ای که سالهای متمادی تحت عنوان «آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای» زیر نظر وزارت آموزش و پرورش فعالیت میکرد،از عمده مراکز قدرتمند و مطمئن پرورش جوانان اهل فن با دانش کاربردی قوی برای بازار کار بود. آمارها نشان می‌دهد که هیچیک از دانشجویان این آموزشکده‌ ها پس از فراغت از تحصیل ،بیکار نمانده است و در هر حرفه و شغل و فعالیتی هم که ورود داشته اند،از بهترین ها و موفق ترینها بوده‌اند علی ایحال به امید آنکه در این تغییر و تحولات ،شاهد احیاء و درخشش مجدد وحتی بهتر و قوی تر آموزشکده‌های علمی و ارزشمند فنی و حرفه‌ای ،در عنوان جدید باشیم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۹ ۰۶:۲۰

دانشگاه"مهارت ملی" زیبا تر، روان تر و بامعنا تر بود

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۹ ۱۶:۴۰

دوستان عزیز تغییر نام ،دردی دوا نمیکنه اصل مهارت یاد دادن هستش

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۳۱ ۱۱:۰۱

یک کتاب در پشت نام دانشگاه فنی و حرفه ای کشور بود. حیف و صد حیف.