• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403041006204
  • خبرنگار : 71299

‌ در دولت سیزدهم ‌

بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین هزینه شده است

بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین هزینه شده است

ایسنا/ایلام  استاندار ایلام مجموع اعتبارات هزینه شده در حوزه اربعین طی دولت سیزدهم را ۱۱ هزار و ۴۳۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

«حسن بهرام‌نیا» در این خصوص اظهار کرد: این میزان اعتبارات طی ۳۳ ماه گذشته از سوی دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف زیرساختی برای تسهیل تردد میلیونی زائران اربعین حسینی (ع) در استان هزینه شده است.

وی این میزان اعتبار هزینه شده را شامل عملکرد معاونت عمرانی استانداری در قالب دفتر فنی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به میزان یک هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان، عملکرد حوزه راه و شهرسازی و شرکت توسعه و ساخت زیربناهای کشور به میزان ۴ هزار و ۳۱۵ میلیارد تومان، حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ۴ هزار و ۶۷۹ میلیارد تومان، حوزه بهداشت و درمان به میزان ۱۲۶ میلیارد تومان، حوزه آب و فاضلاب ۱۹۷ میلیارد تومان، حوزه برق و نیرورسانی ۳۰۷ میلیارد تومان، حوزه شرکت گاز و پالایشگاه گاز ۵۳ میلیارد تومان، حوزه هلال احمر ۲۰ میلیارد تومان، حوزه حمل و نقل هوایی ۵۰ میلیارد تومان، حوزه ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) ۱۸۶ میلیارد تومان و حوزه عتبات عالیات استان ۲۴.۵ میلیارد تومان بوده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه در همه حوزه‌های یاد شده، پروژه‌های زیربنایی مهمی در مسیر اربعین به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم پروژه‌های عظیمی را در حوزه راه‌های منتهی به مهران و مرز نظیر چهارخطه کردن مسیرها و ساخت تونل ها به انجام رسانده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، بهرام‌نیا، ساخت پل و ابنیه فنی «کنجانچم» و «فدک» در مسیر ایلام به مهران را گام مهمی برای باز کردن گره ترافیکی منتهی به مهران دانست و گفت: تحول بزرگی در زیربناهای اربعین در استان به وجود آمده است که زائران اربعین امسال ثمرات آن را خواهند دید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha