• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403041006471
  • خبرنگار : 50469

شرکت بیش از ۲۳۰ نفر در مسابقات ورزش‌های الکترونیک استان ایلام‌

شرکت بیش از ۲۳۰ نفر در مسابقات ورزش‌های الکترونیک استان ایلام‌

ایسنا/ایلام رئیس کمیته ورزش‌های الکترونیک شهرستان ایلام گفت: اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک در ‌ایلام با همت هیئت ورزش‌های همگانی و یک باشگاه ورزش‌های الکترونیک‌ برگزار شد که در این سری مسابقات بیش از ۲۳۰ گیمر شرکت کردند.

«امین رضا ابراهیمی» در حاشیه برگزاری فینال بازی‌های الکترونیک ‌ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقه در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال و در رشته‌های اف سی ۲۴ و پی اس ۲۴ برگزار شد. این سری مسابقات شرکت کنندگانی در سراسر استان ایلام داشت که به صورت گروهی و حذفی برگزار شد و در پایان ۱۹ نفر نیز برگزیده این مسابقات شدند. لازم به ذکر است این دوره از مسابقات با حضور ۵ داور برگزار شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه این مسابقات در باشگاه ورزش‌های الکترونیک گیم‌لند ایلام برگزار شد، گفت: این سری مسابقات در یک ماه اخیر شروع شده و امروز روز فینال است، همچنین در آینده نفرات برتر و حرفه‌ای در رده‌بندی مسابقات با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر در بین این افراد به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

محمدصدرا فتح اللهی از برگزیدگان این مسابقه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بعد از تشکیل این مسابقه توسط یک اشگاه بازی‌های الکترونیک از گیمرها دعوت شد که در این مسابقه شرکت کنند. در این دوره سطح مسابقات عالی بود و داوری‌ها نیز به درستی انجام شد.

فتح اللهی با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۳ سال است در حیطه بازی‌های الکترونیک فعالیت دارم، گفت: در این مسابقه رتبه دوم را کسب کردم و برای بازی‌های بعدی نیز خود را آماده می‌کنم.

محمدکمیل ملک‌زاده نفر دوم رده سنی زیر ۱۶ سال در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تقریبا از سن ۵ سالگی شروع به فعالیت در حیطه بازی‌های الکترونیک داشتم و حقیقتاً تنها برای تفریح و وقت‌گذرانی بازی می‌کردم و قصد شرکت در مسابقات را نداشتم.  با توجه به فصل تابستان و تعطیلی مدارس، بیشتر به بازی‌های الکترونیک می‌پردازم.

ملک‌زاده با اشاره به اینکه سطح مسابقات مناسب بود و چالش‌ها در مرحله فینال شروع شد، گفت: در سال‌های گذشته شاید روزی ۵ یا ۶ ساعت برای بازی وقت می‌گذاشتم ولی امسال با توجه به کنکوری که در پیش دارم کمتر برای این موضوع وقت می‌گذارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha