• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403040805217
  • خبرنگار : 50605

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

پیشگیری از وقوع جرم و تخلف در انتخابات مورد توجه بوده است

پیشگیری از وقوع جرم و تخلف در انتخابات مورد توجه بوده است

ایسنا/اصفهان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: تمرکز دستگاه قضایی در استان اصفهان متمرکز بر پیشگیری از وقوع جرم و تخلف در انتخابات بوده است.

سیدمحمد موسویان در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت پرونده‌ها و مصادیق تخلف انتخاباتی اشاره و اظهار کرد: تمرکز دستگاه قضایی در استان اصفهان با همکاری استانداری و هیئت نظارت، بر پیشگیری از وقوع تخلف و جرم بوده و تا پایان فرآیند انتخابات، این روند ادامه دارد.

وی افزود: در دوران تبلیغات انتخاباتی تعدادی تخلف مشاهده شده بود که با تذکر به ستادها و متولیان امر مشکل رفع شد.

دادستان اصفهان از عدم تشکیل پرونده تخلف و یا اقدام مجرمانه انتخاباتی در استان اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: پایبندی به قانون در بین هواداران کاندیداها وجود داشته و مسئولان اجرایی انتخابات نیز متعهد به وظیفه خود هستند.

موسویان یادآور شد: مردم در صورت مشاهده تخلف و یا اقدام مجرمانه می‌توانند مراتب را به دادسرا و یا مراجع ذی‌صلاح در فرمانداری‌ها و استانداری‌ها گزارش کنند تا به موقع بررسی شود.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی نسبت به تخلفات برخورد قاطعانه خواهد داشت و برای فرد یا افراد متخلف پرونده تشکیل می‌شود، از این رو پایبندی به قانون ضرورت دارد.

دادستان اصفهان حضور در انتخابات را سرمایه‌ای برای کشور دانست و اظهار کرد: مشارکت مردم پشتوانه‌ای برای انقلاب و رئیس‌جمهور منتخب در پیگیری مطالبات عمومی است.

موسویان معتقد است که انتخابات اتحاد ملی را به تصویر می‌کشد که اقوام و گروه‌های مختلف سیاسی و علاقه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند و با یکدیگر برای سرنوشت کشور متحد می‌شوند.

وی اقتدار ملی را دستاورد و اهمیت انتخابات بیان کرد و گفت: این حضور مردم در پای صندوق‌های رأی فرصت خوبی را در عرصه بین‌المللی فراهم می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha