• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403040704600
  • خبرنگار : 50136

دعوت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی از مردم برای شرکت در انتخابات

دعوت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی از مردم برای شرکت در انتخابات

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی از مردم برای شرکت در انتخابات چهارهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین "سیدمهدی قریشی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و آقای "محمدصادق معتمدیان" در پیامی مشترک از مردم استان جهت شرکت در انتخابات چهارهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری آذربایجان‌غربی در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مظهر جمهوریت نظام و نماد وحدت ملی است و در نظام اسلامی ایران شرکت در انتخابات حق قانونی، تکلیف اجتماعی و وظیفه شرعی آحاد افراد واجد شرایط رأی دادن جامعه است.

مردم آگاه، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی در شرایط خاص امروز با بررسی صحیح و دقیق معیارها و شاخص‌های مطرح‌شده از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، علی‌رغم علایق و سلایق گوناگون در کنار یکدیگر قرار گرفته و با تشکیل صفوف به هم پیوسته و مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه، ضمن اعلام مجدد وفاداری به نظام اسلامی، تجدید بیعت با خون پاک شهدا، انسجام اسلامی و ملی خود را برای پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی با انتخاب رئیس جمهوری اصلح به نمایش خواهند گذاشت.

مردم آگاه و همیشه در صحنه آذربایجان غربی نیک واقفند که جمهوریت شجره‌ی طیبه‌ی انقلاب اسلامی و انتخابات مرکز ثقل آن و به تعبیر رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) «شاخص و عَلَم جمهوری اسلامی» و تحقق‌بخشِ مردم سالاری دینی است. پشتیبانی و حمایت مداوم مردم نشان می‌دهد که حفظ و بازتولید ارزش‌های انقلاب اسلامی اولویت اول مردم و رای ملت میزانِ حکمرانیِ مردم‌پایه و تصمیم‌گیری‌های کلان ملی و رمز و راز دوام انقلاب اسلامی است.

لذا ضمن قدردانی از همراهی همیشگی مردم عزیز آذربایجان غربی در مقاطع مختلف و حساس انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور؛ حضرت آیت الله رییسی، در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، عمل به تکلیف الهی و ایمان به حقیقت وجودی ملت از یکایک مردم عزیز و امت غیور استان آذربایجان غربی دعوت میکنیم بار دیگر با حضوری گسترده و قدرتمند در روز هشتم تیرماه در پای صندوق های رای، در راستای اعتلای  نام زیبا و مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی با سرانگشت آغشته به جوهر انتخاب ، در مسیر شهدای والا مقام گام برداریم . ان شاء الله

سیدمهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی 
و امام جمعه ارومیه

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha