• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403040704404
  • خبرنگار : 50975

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

افزایش شعب اخذ رای در شهرستان کوهرنگ

افزایش شعب اخذ رای در شهرستان کوهرنگ

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه این شهرستان تنها شهرستانی است که چهار شعبه اخذ رای در این انتخابات به شعب اخذ رای آن اضافه شده است، اظهار کرد: ۶۹ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان مستقر است.

شهباز اکبری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه کوهرنگ تنها شهرستانی است که چهار شعبه اخذ رای در این انتخابات به شعب اخذ رای آن اضافه شده است، اظهار کرد: ۶۹ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان مستقر است و از مردم دعوت می‌شود تا در همین ساعات ابتدایی در انتخابات شرکت کرده و رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

 فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: چهار شعبه ثابت و ۶۵ شعبه سیار که ۱۱ شعبه برای مناطق سخت‌گذر در حال انجام فرآیند رای‌گیری هستند که طبق اخباری که دریافت شده مشارکت پرشور و بالای ۷۰ درصد مردم را پیش بینی می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه ۳۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در این شهرستان وجود دارد، اضافه کرد: در راستای برگزاری انتخابات ریاست‌ جمهوری ۹۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، پشتیبانی و امنیتی مشارکت و در حال خدمت‌رسانی هستند.

اکبری با بیان اینکه ۵۰۰ نفر رای اولی در شهرستان کوهرنگ وجود دارد، گفت: از طریق فضای مجازی، همایش‌های مختلف، یادواره شهدا به خصوص شهیدان خدمت و برنامه‌های جهاد تبیین، و برنامه شاخص سران ایلات و طوایف مختلف شهرستان، به منظور مشارکت حداکثری مردم برگزار شده است.

وی با اشاره به نقش حداکثری مردم در انتخابات برای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمن، خاطرنشان کرد: حضور مردم پشتوانه محکمی برای مسئولان است تا با قدرت و اقتدار بیشتر در عرصه‌های مختلف حضور یافته و اهداف والای نظام و انقلاب پیگیری شود. 

اکبری عنوان کرد: در مناطق صعب‌العبور مانند موگویی یک روز قبل تمام عوامل اجرایی به آن منطقه اعزام شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha