• یکشنبه / ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403040301268
  • خبرنگار : 71299

/گزارش/

نظرات دانشجویان دانشگاه‌های ایلام از لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات‌

نظرات دانشجویان دانشگاه‌های ایلام از لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات‌

ایسنا/ایلام دانشجویان دانشگاه‌های ایلام از لزوم حضور حداکثری مردم و اقشار مختلف در انتخابات ریاست جمهوری گفتند.

چند روز تا برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران باقی مانده است. تلاش و تکاپو در میان اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات افزایش یافته است. در استان ایلام نیز این شور انتخاباتی هم در فضای مجازی و هم در میان اقشار مختلف ظهور و نمود دارد.

در میان اقشار مختلف دانشجویان دانشگاه‌های استان ایلام تکاپوی بیشتری دارند و به انتخابات و نتیجه آن که سرنوشت کشور را رقم می‌زند علاقه نشان می‌دهند.

خبرنگار ایسنا برای بررسی میزان فعالیت و شور شوق دانشجویان به سراغ آن‌ها در دانشگاه‌های «ایلام» و «پیام نور» رفته است.

حسین سقایی دانشجوی کارشناسی ارشد اقتصاد دانشگاه ایلام در خصوص لزوم حضور حداکثری در انتخابات به ایسنا گفت: رئیس جمهور آینده ما باید بتواند اقتصاد را سامان ببخشد و قدرت خرید مردم را افزایش دهد، ارزش پول ملی را حل کند، امکان مبادلات را بهبود ببخشیده و زندگی مردم را به شرایط بهتری رهنمون کند.

وی افزود: کشور به سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی بیش از همه چیز در شرایط کنونی نیاز دارد و این‌ها همه توسط دولت و رئیس‌جمهور آینده باید انجام شود.

این دانشجو خاطرنشان کرد: وقتی مردم در انتخابات شرکت کنند و از دولت آینده مطالبه کنند وضعیت بهتری خواهیم داشت.

سید علیرضا حاتمی غروی دانشجوی رشته شیمی نیز به خبرنگار ایسنا گفت: من در انتخابات شرکت می‌کنم و هدفم هم این است که با انتخاب رئیس جمهور اصلح وضعیت بازار کار و آینده شغلی بهتر شود.

وی اظهار کرد: از میان کاندیداهای کنونی یک نفر رئیس جمهور می‌شود، چه بهتر که با رأی بالا و پشتوانه خوب این انتخاب صورت گیرد تا بتواند مشکلات را حل کند.

نازنین خداجو دانشجوی رشته روانشناسی نیز در این خصوص عنوان کرد: اگر انتخابات با حضور حداکثری برگزار نشود، بخشی از توان مدیریتی و کارشناسی و دانشگاهی جامعه کناری می‌ایستند و دولت برآمده از آرای کم، توان استفاده از نظرات و توانمندی آن‌ها را ندارد، انتقاد و نق‌زنی آغاز می‌شود و یک دوره فرسایشی شکل می‌گیرد.

وی افزود: با حضور بالای همه اقشار به‌خصوص دانشگاهیان این مشکلات کمتر می‌شود.

امیرعلی همتا دانشجوی رشته حقوق نیز به ایسنا اظهار کرد: دانشجویان باید با دقت به زرومه و تجربه و توان کاری نامزدها دقت کنند و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

وی گفت: مطمئنم دانشگاهیان در این دوره از انتخابات با شور و شوق حضور پیدا می‌کنند و مردم را نیز برای اتناب بهتر کمک خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha