• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403040200775
  • خبرنگار : 50605

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون:

جمعیت ۲۵ درصدی ورزشکاران تیران و کرون روبه افزایش است

جمعیت ۲۵ درصدی ورزشکاران تیران و کرون روبه افزایش است

ایسنا/اصفهان رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون با اشاره به روند افزایشی جمعیت ورزشکاران این منطقه گفت: طی یک سال گذشته شمار ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان ۲۵ درصد افزایش یافته و به ۴۰۰۰ نفر رسیده است.

جواد بهارلویی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: راستی آزمایی شمار ورزشکاران سازمان یافته بر اساس بیمه ورزشی بوده و سامانه تعداد افراد را مشخص می‌کند.

وی افزود: بسیاری از ورزشکاران که به‌صورت تفریحی ورزش می‌کنند فاقد بیمه بوده و آمار آنان ثبت نمی‌شود که این جمعیت قابل بررسی و ارزیابی نخواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون با اشاره به روند افزایشی که در شمار ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان به ثبت رسیده، خاطرنشان کرد: تیران و کرون رتبه دوم شهرستان‌های استان اصفهان در ارتقاء شاخص‌های ورزشی را کسب کرده و توانسته در جذب افراد به ورزش و اجرای رویدادها موفق عمل کند.

بهارلویی معتقد است با توسعه زیرساخت‌های ورزشی و اجرای برنامه‌های متنوع در این عرصه، جذب به ورزش و رشته‌های ورزشی رقم خورده و این آمار قابلیت افزایش بیشتر را دارد.

وی بازسازی سالن ورزشی الغدیر عسگران، اصلاح سیستم روشنایی سالن‌های رضوانشهر، تختی و الزهرا تکمیل پروژه دیوارکشی و نصب نرده و رنگ‌آمیزی نرده‌های ورزشگاه، نصب تابلو ورودی مجموعه تختی و اداره ورزش و جوانان را از مهم‌ترین پروژه‌های ۹ ماه گذشته اعلام و اظهار کرد: برای راه‌اندازی خانه ورزش‌های تشکی شهر عسگران با مدیریت شهری همکاری شده و این پروژه‌ها در بخش کرون عملیاتی شده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون تکمیل سه پروژه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی، خانه نشاط روستای گنهران و تکمیل سالن ورزشی دولت‌آباد را از برنامه‌های امسال بیان کرد.

به گفته بهارلویی، همکاری دیگر دستگاه‌های اداری برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی لازم بوده این اقدامات مشترک سرانه ورزشی و جذب به رشته‌های ورزشی را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه تیران و کرون در حوزه ساماندهی و خدمات حوزه جوانان رتبه اول استان اصفهان را در بین دیگر شهرستان‌ها دارد، تصریح کرد: سیاست‌گذاری در حوزه‌های ازدواج، اوقات فراغت و هویت بخشی به جوانان در اولویت برنامه‌های این منطقه قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان محور برنامه‌های حوزه جوانان بوده و در عرصه اوقات فراغت با تعریف پروژه جشنواره طهران با محوریت مؤسسه نسل جوان فردا برای غنی‌سازی اوقات فراغت طول سال برنامه‌ریزی شده است.

به گفته بهارلویی، تأسیس مؤسسات مردم‌نهاد در این منطقه باعث مشارکت بخشی جوانان شده که هم‌افزایی بین آنان نیز ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha