• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403040200518
  • خبرنگار : 71610

رسانه صهیونیستی: کابینه نتانیاهو می‌خواهد پیروزی بر حماس را اعلام کند

رسانه صهیونیستی: کابینه نتانیاهو می‌خواهد پیروزی بر حماس را اعلام کند

علی‌رغم اذعان مقامات سابق و فعلی رژیم صهیونیستی به ناتوانی ارتش این رژیم در شکست دادن جنبش حماس، یک رسانه عبری از تصمیم کابینه رژیم اشغالگر برای اعلام پیروزی دروغین علیه این جنبش پرده برداشت.

به گزارش ایسنا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد: کابینه نتانیاهو تصمیم دارد که به زودی و پس از عملیات رفح، پیروزی بر گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، را اعلام کند.

این نهاد رسانه‌ای گزارش داد: اعلام احتمالی پیروزی بر القسام در شرایطی مطرح شده که شواهد حاکی از احتمال گسترش دامنه درگیری میان ارتش اسرائیل و و حزب‌الله لبنان است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد، مقامات تل‌آویو درحالی از شکست حماس صحبت می‌کنند که شاخه نظامی آن قادر به ترمیم خود است و در واقع روند احیای خود را آغاز کرده است.

طبق گزارش این نهاد، ارتش رژیم صهیونیستی به شیوه‌ای متفاوت به عملیات نظامی خود در نوار غزه ادامه خواهد داد که «پلن سی» (طرح سی) نامیده می‌شود.

اخیرا نیز روزنامه الاخبار در این باره فاش کرده بود، ارتش رژیم صهیونیستی که پس بیش از هشت ماه جنگ در نوار غزه خسته شده به هیچ یک از اهداف اعلام شده قبلی دست نیافته است، طرحی را به تشکیلات سیاسی این رژیم ارائه کرده است تا با اعلام خروج از «رفح» و پیروزی دروغین افکار عمومی در اراضی اشغالی را فریب دهند و به واسطه آن راه نجاتی را برای خروج از جنگ فراهم کنند.

«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز چهارشنبه شب اذعان کرده بود جنبش حماس یک فکر و اندیشه و یک حزب است و در دل مردم نهادینه شده است و هر که معتقد است رژیم صهیونیستی می‌تواند آن را «نابود» کند، اشتباه می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۳ ۱۲:۵۲

بنام خداوند منتقم و دادگر ،نتان یاهوی ملعون با کشتار چهل هزار زن و کودک و مرد بیگناه و بیدفاع در غزه نابودی رژیم جعلی جنایتکار اسراییل را رقم زده است و هیچ راه برگشتی وجودندارد و ساکنین فریب خورده ظاهرا یهودی نیز دیگر نباید در فلسطین اشغال شده زندگی کنند لذا باید سریعا به المان مهاجرت کنند وسلام.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۳ ۱۳:۲۱

نتانیاهو میخواهد با این بهانه از غزه خارج شود با لبنان وارد جنگ نمی شود شاید با هواپیما چند موشک به طرف لبنان پرتاب کند هرگز نیروی زمینی وارد درگیری نمی شود چون نیروهایش فرسوده شده است