• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403033020913
  • خبرنگار : 50212

معاون استاندار مرکزی:

مشارکت در انتخابات از مولفه‌های امنیت‌آور و اقتدار آفرین است

مشارکت در انتخابات از مولفه‌های امنیت‌آور و اقتدار آفرین است

ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مشارکت یکی از مولفه‌های اقتدار آفرین در انتخابات است و باید برای حضور حداکثری مردم در این حماسه سیاسی تلاش کرد.

بهنام نظری چهارشنبه، ۳۰ خرادماه ۱۴۰۳ در نشستی با احزاب، فعالان سیاسی و اقشار مختلف مردم که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه ساوه برگزار شد، اظهار کرد: فعالان سیاسی به عنوان کنش‌گران اجتماعی از مولفه‌های تاثیر گذار برای دعوت مردم به حضور پرقدرت پای صندوق‌های رای هستند.

وی به راهبرد سلامت در عین رقابت، مشارکت و امنیت به عنوان چهار مولفه در برگزاری یک انتخابات پرشور اشاره کرد و گفت: در این بین بعد از امنیت، راهبرد سلامت انتخابات از مولفه‌های اصلی است که منجر به رقابت و مشارکت می‌شود و باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اجرای این راهبردها تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه عرصه فضای مجازی جولانگاهی شده تا اقتدار ملت را به بیراهه ببرند، افزود: کنش گران به عنوان متولیان عرصه سیاسی باید در مقابل هجمه های رسانه ای غربی و برخی بی بصیرت های داخلی بایستند و روشنگری کنند.

معاون استاندار مرکزی گفت: ملت ایران در آیین تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان وی قدرشناسی از خدمات این شهیدان را به خوبی نشان دادند و در تداوم این حرکت بار دیگر با اقتدار، پشتیانی و انسجام ملی در حمایت از انقلاب، دوباره مردم سالاری دینی را تقویت و ترس دشمنان از این وحدت را بیشتر می‌کنند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور گفت: دشمن از تمام توان خود برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند و در این بین جنگ رسانه‌ای از اهداف دشمن است که باید با برنامه‌ریزی دقیق و راهکار مناسب برای خنثی کردن این توطئه‌ها مقابله کرد.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار  و فرماندار ساوه نیز گفت: یک نظام سیاسی با ثبات و مقتدر با پشتوانه مردمی اش سنجیده می‌شود. یعنی حمایت مردم از یک نظام سیاسی به مثابه یک فوندانسیون محکم و خدشه ناپذیر است.

مهدی الیاسی گفت: این حمایت و پشتوانه مردمی از یک نظام سیاسی و از یک حکومت، مظاهر و جلوه های دارد که اصلی ترین مظهر این حمایت حضور مردم در انتخابات و پای صندوق های رای است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر تجلی اراده مردم است، بیان کرد: انتخابات ویترینی از مردم سالاری نظام اسلامی است و به عنوان یک هویت و اصالت به شمار می‌رود که حفظ و حراست از این هویت یک ضرورت است.

وی بر سلامت در انتخابات و عدم جانبداری در رقابت‌های انتخاباتی تاکید کرد و گفت: شهرستان ساوه با اتحاد و همدلی بین دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات تمهیدات لازم را اتخاذ کرده و آماده برگزاری انتخابات پرشور است.

فرماندار ساوه گفت: حاکمیت و دولت به عنوان بخش اصلی حاکمیت باید زمینه این حضور را با برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی و امن فراهم آورد که خوشبختانه همه انتخابات‌هایی که از ابتدای انقلاب تاکنون برگزار شده است سند افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: در کنار وظایف حاکمیت، خواص و فعالان سیاسی وظیفه دارند که با تبیین شرایط امروز کشور از همه امکانات، قلم و تریبون‌های خود بهره برده و بر گرم شدن تنور انتخابات بدمند و این یک وظیفه انقلابی و شرعی است. هر کس ایران را دوست دارد و به امنیت و سربلندی این کشور  دغدغه‌مند است باید تعهد خودش را در عرصه انتخابات ظهور و بروز دهد و فعالان سیاسی مظهر این تعهد انقلابی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha