• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403033020476
  • خبرنگار : 50441

‌حمایت مادی و معنوی فرماندهی نزاجا از فرزندآوری کارکنان ارتش

‌حمایت مادی و معنوی فرماندهی نزاجا از فرزندآوری کارکنان ارتش

ایسنا/فارس فرمانده قرارگاه انصار و سپهر ارشد نظامی نزاجا از حمایت کامل مادی و معنوی فرماندهی نیروی زمینی ارتش از فرزند آوری کارکنان این ارگان نظامی خبر داد. 

چهارمین جشنواره حضرت علی اصغر(ع) و تقدیر از متولیان طرح لبیک ۲۴ نزاجا امروز، ۳٠ خرداد در تالار امام خمینی(ره) مرکز پیاده نزاجا در شیراز برگزار شد. 

در این مراسم که در قالب طرح جوانی جمعیت برگزار شد، فرمانده قرارگاه انصار و سپهر ارشد نظامی نزاجا در این مراسم ضمن تبریک به خانواده‌هایی که اخیرا صاحب فرزند شده‌اند، گفت: بخشی از خانواده‌ها مسیر درمان را طی می‌کنند و امیدواریم همگی آن‌ها تا پایان سال جاری یا سال آینده صاحب فرزند شوند. 

امیر سرتیپ دوم حمیدرضا سلمانی ادامه داد: رشد در این حوزه، هم زمان‌بر است و هم بار مالی زیادی می‌خواهد اما پشتیبانی مادی و معنوی از سوی فرماندهی نیرو انجام خواهد شد. 

فرمانده قرارگاه انصار نزاجا افزود: در همه خانواده‌های نظامی اگر همسران بار زندگی را به دوش نکشند قطعا آن‌ها نمی‌توانند در این مسئولیت سخت پیش بروند. پس باید قدردان آن‌ها باشیم چون پشت سر هر مرد موفقی، یک همسر فداکار است. 

سلمانی با آرزوی اینکه در انتهای سال جاری شاهد درمان کامل خانواده‌هایی که مسیر درمان فرزندآوری را طی می‌کنند، باشیم، گفت:  با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی، نباید در این حوزه مشکلی داشته باشیم و امسال هم با کمک همکاران اداره بهداشت توفیقات خوبی حاصل شد و خانواده‌هایی که مسیر درمان را طی می‌کنند، مشکلاتی که در زمینه فرزندآوری داشتند رفع خواهد شد. 

وی یکی از ماموریت‌های اصلی خود از حضور در مناطق مختلف کشور را ارائه گزارش میزان فرزندآوری عنوان کرد و گفت: انتظار ما از استان فارس با توجه به رشد پزشکی که در منطقه داریم بیشتر از بسیاری نقاط کشور است. امروز برای ۲۱ خانواده جشن گرفتیم، در حالی که در برخی مناطق محروم، تعداد فرزندان ۳ برابر استان فارس بوده است. بنابراین با توجه به پتانسیل منطقه، رشد علم پزشکی، تجهیزات کافی و حمایت فرمانده نیرو این انتظار وجود دارد که شاهد رشد چشمگیر فرزند آوری در آینده نزدیک باشیم. 

سلمانی همچنین از پرداخت مبلغ ۳ میلیون تومان به خانواده‌هایی که صاحب فرزند شده‌اند و مبلغ ۲ میلیون تومان به خانواده‌هایی که مسیر درمان را طی می‌کنند خبر داد و گفت: هدف اصلی ما، جامه عمل پوشاندن به فرمایشات ولی امر مسلمین در زمینه فرزندآوری است و باید تلاش همه جانبه در این خصوص انجام شود. 

فرمانده قرارگاه انصار و سپهر ارشد نظامی نزاجا در پایان با بیان اینکه امسال برای ۲۵۸ فرزند پرسنل نیروی زمینی ارتش جشن گرفته شده است، ابراز امیدواری کرد که در پایان سال جاری در استان فارس برای ۱۴۷ خانواده تحت درمان جشن فرزند آوری برپا شود. 

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از خانواده‌های ارتشی استان فارس که اخیرا صاحب فرزند شده‌اند و همچین از متولیان طرح لبیک ۲۴ تقدیر شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha