• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403033020396
  • خبرنگار : 50649

یک مسئول در آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:

رقابت ۳۹ هزار دانش‌آموز فارس برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی

رقابت ۳۹ هزار دانش‌آموز فارس برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی

ایسنا/فارس رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش فارس گفت: ۱۴هزار دانش‌آموز برای ورود به پایه هفتم در مدارس سمپاد و ۲۵ هزار دانش‌آموز نیز برای ورود به پایه دهم در مدارس سمپاد و نمونه دولتی استان فارس با هم به رقابت می‌پردازند.

امیر شیرازی‌نژاد امروز، ۳۰ خردادماه با اعلام این مطلب گفت: در استان فارس بیش از ۳۹ هزار دانش‌آموز برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی فارس رقابت خواهند کرد که از این تعداد ۱۴هزار دانش‌آموز برای ورود به پایه هفتم در مدارس سمپاد و ۲۵ هزار دانش‌آموز نیز برای ورود به پایه دهم درمدارس سمپاد و نمونه دولتی استان فارس با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش فارس گفت: آزمون ورود به این مدارس در ۵۱ منطقه آموزشی استان برگزار خواهد شد و برای این کار۲۳۶ حوزه برگزاری امتحان تعیین شده که ۸۵ حوزه آزمون برای پایه هفتم و۱۵۱ حوزه آزمون برای پایه دهم مشخص شده است.

وی تصریح کرد: شروع فرایند آزمون ورود به پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان روز پنج‌شنبه، ۳۱ خرداد ساعت ۹:۴۵ صبح خواهد بود و درب حوزه‌های امتحانی در این ساعت بسته خواهد شد.

شیرازی‌نژاد ادامه داد: همچنین شروع فرایند آزمون ورود به پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی نیز روز جمعه، اول تیرماه ساعت ۶:۴۵ صبح خواهد بود و درب حوزه‌های امتحانی دراین ساعت بسته خواهد شد.

وی یادآور شد: دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سامانه اینترنتی به آدرس my.medu.ir است که اگر دانش‌آموزی تاکنون این کارت را دریافت نکرده سریعا اقدام کند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش فارس گفت: دانش‌آموزان به آدرس حوزه برگزاری آزمون خود که بر روی کارت درج شده توجه کنند و روز قبل از آزمون نسبت به شناسایی محل برگزاری اقدام کنند تا روز آزمون به موقع در جلسه حاضر شوند.

به گفته وی، دانش‌آموزانی که کارت ورود به جلسه آن‌ها بدون عکس بود، لازم است با همراه داشتن کارت و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده تا مدرسه نسبت به الصاق عکس و درج مهر مدرسه بر روی عکس اقدام کنند.

رئیس اداره سنجش وارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش فارس گفت:‌ دانش‌آموزان در صورتی‌که به هر علتی تا روز آزمون موفق به این کار نشدند، باید در روز آزمون با یک مدرک شناسایی عکس‌دار (شناسنامه) به حوزه امتحانی خود مراجعه کنند تا احراز هویت شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، شیرازی‌نژاد افزود: پیش‌بینی می‌شود که نتایج آزمون در نیمه اول مرداد ۱۴۰۳ به صورت متمرکز از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شود.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha