• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403033020334
  • خبرنگار : 50553

فرماندار قزوین:

امروز کشور به رئیس جمهوری خستگی‌ناپذیر و اخلاق‌مدار نیاز دارد

امروز کشور به رئیس جمهوری خستگی‌ناپذیر و اخلاق‌مدار نیاز دارد

ایسنا/قزوین فرماندار قزوین گفت: کشور به یک رئیس جمهور کارآمد، توانمند، خستگی ناپذیر، اخلاق‌مدار و دلسوز مردم نیاز دارد، کسی باید رئیس جمهور شود که هدف او کار برای مردم باشد در این راستا فرد اصلح کسی است که معتقد به نظام باشد و شایستگی خدمتگزاری به جمهوری اسلامی ایران را دارا باشد و در راه خدمت به مردم قدم بردارد.

طیب ملکی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایش قدرت نظام، لبیک به جمهوری اسلامی، ناامید کردن دشمن، امیدواری دوستدارن نظام و مستضعفان عالم و افزایش سرمایه اجتماعی از ضرورت‌های مشارکت حداکثری است.

وی افزود: مشارکت حداکثری موجب ارتقای قدرت ملی و بین‌المللی نظام، موجب افزایش سرعت در ریل‌گذاری قدرتمند و با انگیزه مضاعف، اعتماد به نفس بیشتر در رئیس جمهور، وزیر و کارگزاران نظام می‌شود تا با پشتوانه بهتر و با دلگرمی در عرصه‌های مختلف قدم بردارند.

فرماندار قزوین تصریح کرد: همچنین خلق صحنه مشارکت حداکثری در انتخابات منافقین و معاندین را پس می‌زند و آنان را ناامید می‌کند، سبب ایجاد همدلی و اتحاد و اعتماد بیشتر می‌شود و صدای رسای مردم را به جهانیان می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی برنامه‌ریزی گسترده‌ای دارند اما مردم انقلابی ما این بار هم با مشارکت در سرنوشت خود و انتخاب رئیس جمهوری شایسته این توطئه‌ها و تلاش‌ها را نقش بر آب می‌کنند.

فرماندار قزوین اظهار کرد: کشور به یک رئیس جمهور کارآمد، توانمند، خستگی ناپذیر، اخلاق‌مدار و دلسوز مردم نیاز دارد، کسی باید رئیس جمهور شود که هدف او کار برای مردم باشد در این راستا فرد اصلح کسی است که معتقد به نظام باشد و شایستگی خدمتگزاری به جمهوری اسلامی ایران را دارا باشد و در راه خدمت به مردم قدم بردارد.

وی ادامه داد: مواردی چون خدامحوری، ولایت‌مداری، مردم باوری، اخلاص، ساده‌زیستی، سلامت، شجاعت، دشمن‌شناسی، جهادی بودن، ایثار، امیدوار بودن به آینده، معتقد بودن به ظرفیت‌های داخلی از ویژگی‌های فرد اصلح است.

ملکی‌پور در پایان گفت: پس از شهادت شهید رئیسی در راه خدمت، مردم ما انتظار دارند فردی همچون ایشان در جایگاه رئیس جمهوری خدمت کند و ویژگی‌های این شهید را داشته باشد، رئیس دولت چهاردهم باید در تراز رئیس جمهور شهید تلاش کند و ادامه دهنده راه ایشان و تکمیل کننده پازل خدمت‌رسانی و خدمتگزاری باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha