• سه‌شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403032919808
  • خبرنگار : 50649

رئیس ستاد مرکزی قالیباف در استان فارس:

‌رئیس جمهور منتخب باید خدمات شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد

‌رئیس جمهور منتخب باید خدمات شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد

ایسنا/فارس رئیس ستاد مرکزی قالیباف در استان فارس، یکی از اصلی‌ترین موارد مهم در انتخابات ریاست جمهوری را انتخاب فردی دانست که بتواند خدمات شهید آیت‌الله رئیسی را به نحو  احسن ادامه دهد.

مجید فروردین امروز، ۲۹ خردادماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز ضمن گرامیداشت یاد شهید جمهور، شهید آیت‌الله رئیسی به در پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این انتخابات آن چیزی که بسیار مهم است، این است که فردی رئیس جمهور شود که بتواند خدمات شهید آیت‌الله رئیسی را به نحو احسن ادامه دهد.

وی با بیان اینکه ملاک‌های رهبر معظم انقلاب هم همین نگاه برقرار است، یعنی فعال، پرکار و آگاه به موانع انقلاب باشد، برخی از منویات معظم‌له را در این زمینه یادآور شد و افزود: رهبر معظم انقلاب در ۱۰ سال گذشته بر حل مشکلات اقتصادی تأکید کرده و در انتخابات تأکید دارند که به وعده و حرف اعتماد نکرده بلکه به گذشته و کارآمدی فرد توجه داشت.

رئیس ستاد مرکزی قالیباف فارس اظهار کرد: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در میان ۶ کاندیدای ریاست جمهوری، به نظر می‌رسد که بهترین گزینه برای ادامه موفقیت‌های شهید آیت‌الله رئیسی، قالیباف است که شخصیتی عملگرا بوده و به صورت جهادی در میدان عمل بودند.

فروردین با بیان اینکه قالیباف در زمان ریاست قوه مقننه، هماهنگی خوبی با قوه مجریه داشت و قوانین مناسبی برای پیشرفت کشوری ریل‌گذاری کرد، گفت: قالیباف، در انتخابات ۹۶، ایثاری انجام داد و از صحنه به نفع شهید آیت‌الله رئیسی کنار کشید تا زمینه ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ فراهم شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس اظهار کرد: قالیباف اطلاعات دقیقی از وضعیت کشور دارد و ریاست قوه مقننه باعث شده است که تسلط کافی بر همه قوانین از جمله برنامه هفتم توسعه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسئولیت ستاد مرکزی قالیباف به ما محول شده است و سعی کردیم ستادهای انتخابات سال‌های ۹۶ و ۱۴۰۰ را احیا کنیم، گفت: نام دولت قالیباف، دولت خدمت و پیشرفت گذاشته شده است و شعارشان همین است و عمده تمرکز هم بر مسائل اقتصادی است و برای این منظور برنامه‌های مختلفی در راستای برنامه هفتم توسعه در نظر گرفته شده است.

فروردین اظهار کرد: درباره مسائل خارجی هم اعتقاد دولت خدمت و پیشرفت، ادامه دادن راه شهید آیت‌الله رئیسی است و سعی خواهد شد تا موفقیت‌هایی که تیم شهید آیت‌الله رئیسی در بحث ارتباطات خارجی نظیر پیمان شانگهای و بریکس و... به دست آورده‌اند، ادامه یابد.

وی با بیان اینکه قالیباف در صحبت‌های خود به رعایت دقیق اخلاق انتخاباتی در ستادهای خود تأکید دارند، گفت: در استان فارس تاکنون مسئولان ستادهای ۳۴ شهرستان استان مشخص شده‌اند که در شیراز ریاست این ستاد به عهده شاکری‌زاده است و به زودی هم رئیس ستادهای دو شهرستان دیگر را معرفی خواهیم کرد.

فروردین با تصریح اینکه مطمئین نیستیم که قالیباف به فارس سفر کند، گفت: ما خیلی دنبال کارهای نمایشی مانند افتتاحیه ستاد نیستیم و بیشتر به دنبال ساماندهی امور به خصوص در اقشار مختلف هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha