• سه‌شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403032919263
  • خبرنگار : 50627

زاکانی در تبریز؛

زاکانی: حضور در انتخابات،‌یک حماسه بعد از حماسه تشییع است

زاکانی: حضور در انتخابات،‌یک حماسه بعد از حماسه تشییع است

ایسنا/آذربایجان شرقی زاکانی گفت: معتقدم حضور پای صندوق‌های رای یک حماسه بعد از حماسه تشییع است و افتخار بزرگی برای کشور رقم خواهد زد و حفظ جهت‌گیری رییس جمهور شهید یک دستاورد بزرگ برای کشور خواهد داشت.

زاکانی در ادامه سفر خود به تبریز در مسجد مقبره تبریز در میان نمازگزاران حاضر شده و به سخنرانی پرداخت.
وی در این سخنرانی با بیان اینکه در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستیم، افزود: رییس جمهور در قانون اساسی فرد اول اجرایی کشور است و به تبع، آثار انتخاب ما برای چهارسال اثر خودش را در جای جای این کشور به نمایش خواهد گذاشت.
وی ادامه داد: رییس جمهور شهیدمان یک ویژگی ممتاز داشت و آن این بود که جایگاه خود را بازشناخت و در مختصات شناختی خود استوار ایستاد.
وی گفت: بندگی خدا، پیگیری اهداف دین اسلام و توفیق و موفقیت نظام اسلامی ویژگی اساسی رییس جمهور شهید بود.
زاکانی اظهارکرد: تبعیت از رهبری و در کنار آن خدمت به مردم و حرکت در مسیر امید دادن به دوستان انقلاب و ناامید کردن دشمنان انقلاب یک جهتی بود که دولت آقای رییسی رقم زد که با دولت های قبل خود تفاوت اساسی کرد.
وی ادامه داد: در این حادثه ای که رقم خورد همه کشور به سوگ نشستند، اما مردم تبریز هم یک داغ ملی دیدند و هم عزیز و بزرگ خود را در استان از دست دادند، آیت الله آل هاشم مرد بزرگ و عزیز و استاندار فعال و جوان آذربایجان شرقی به رحمت خدا رفتند.
زاکانی گفت: حضور در پای صندوق های رای و توجه به حفظ جهت‌گیری که میراث شهید رییسی است، برای ما بسیار مهم است.
وی تاکید کرد: باید به این توجه کرد که کدام یک از این شش نامزد می‌توانند برای کشور گره‌گشایی کنند و گره از مشکلات زندگی مردم باز کنند و راه پیشرفت و تعالی و توسعه و آبادانی را برای کشور فراهم کنند.

علیرضا زاکانی، صبح امروز طی سفر به تبریز، وارد فرودگاه شهید مدنی این شهر شد و به سمت گلزار شهدای وادی رحمت حرکت کرد تا در مزار شهید آل هاشم، از شهدای خدمت، فاتحه‌ای قرائت کند.

سپس زاکانی با حضور در بیت امام جمعه شهید، با آیت الله محمدتقی آل هاشم پدر شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

علیرضا زاکانی در دیدار با آیت الله محمدتقی آل هاشم پدر شهید محمدعلی آل هاشم، با تاکید بر اینکه مصیبت شهادت شهدای خدمت برای تبریز غیرقابل جبران بود، اظهار کرد: حادثه سقوط بالگرد برای تبریز دوچندان تاسف بار شد.
وی با تاکید بر اینکه شهید آل هاشم سبک مواجهه با مردم را تغییر داد، گفت: ایشان افتخار و الگوی بزرگی برای ما بود.

وی همچنین از شهادت استاندار جوان آذربایجان شرقی، شهید رحمتی ابراز تاسف کرد.

زاکانی همچنین در ادامه سفر خود با خانواده شهید صادق عدالت اکبری از شهدای مدافع حرم تبریز دیدار کرد.

زاکانی در ادامه سفر به تبریز از کلان پروژه بازآفرینی شهری در مناطق محروم و حاشیه نشین تبریز بازدید و با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد.

بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری شمال غرب کشور تحت عنوان طرح نجات تبریز به نام شهید آیت الله آل هاشم با بهره گیری از بروزترین طراحی‌ها و متریال و مصالح در حال ساخت می‌باشد.
این پروژه بزرگ در محدوده غربی شهر تبریز و در مجاورت پارک بزرگ تبریز واقع شده است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در ادامه سفر خود به تبریز در بازار سرپوشیده تبریز حضور یافته و به گفتگو با بازاریان پرداخت.

حضور در منزل شهید اکبری،  بیت شهید آل هاشم، بازار تبریز و سخنرانی در اجتماع مردمی در تبریز از برنامه‌های این کاندیدای ریاست جمهوری است.

این خبر از زمان ارسال بروز رسانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha