• دوشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403032113624
  • خبرنگار : 50441

‌شیراز میزبان بدمینتون کارگران کشور/ معضل تامین منابع مالی

‌شیراز میزبان بدمینتون کارگران کشور/ معضل تامین منابع مالی

ایسنا/فارس شیراز در انتهای هفته جاری در حالی میزبان مسابقات بدمینتون کارگری مردان کشور خواهد بود که هنوز در جذب اسپانسر و تامین منابع مالی با مشکلات زیادی مواجه است.

رئیس انجمن بدمینتون کارگری استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ابتدا به لزوم اهمیت میزبانی شیراز از رقابت‌های کارگری کشور اشاره کرد و گفت: شهرهای دیگر مشتاق میزبانی هستند ولی ما از پتانسیل‌های بالایی برخورداریم و همواره تیم‌های مطرحی داشته‌ایم.

ابراهیم راضی افزود:  بازیکنان می‌گویند برایمان مشکل است که مرخصی بگیریم و به شهر دیگری برویم. بنابراین ما برای کمک به آن‌ها سعی می‌کنیم مسابقات در شیراز برگزار شود، اما مشکلاتی برای تحقق این امر داریم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا انجمن کارگری برای جذب اسپانسر به سراغ شرکت‌ها رفته است یا خیر، گفت: بنده، نایب رئیس و دبیر انجمن رایزنی‌هایی با چند شرکت داشته‌ایم اما متاسفانه حتی از شرکت‌هایی که پیش از این با ما همکاری کرده بودند، هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم. البته باید یک مرجع بالاتر، مانند اداره کار هم از آن‌ها بخواهد تا این اتفاق بیفتد. مدیرکل اداره کار فارس نیز انسانی ورزش دوست است.

راضی تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم که ورزش جزو ملزومات اساسی جامعه کارگری بوده و ما در تلاش هستیم تا هر آنچه از دستمان بر می‌آید در این زمینه انجام دهیم.

نایب رئیس بدمینتون کارگری استان فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه در حیطه ورزش کارگری با تنگنای مالی بسیاری روبه‌رو هستیم، گفت: با توجه اینکه در چندین جلسه با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سرپرست هیئت ورزش کارگری استان، رایزنی‌های زیادی انجام دادیم، به نسبت امکانات موجود، با تعدادی از درخواست‌های مطرح شده موافقت شد.

مهوش خرمی‌نژاد افزود: در ورزش کارگری نقاط ضعف زیادی وجود دارد که عمدتا هم به مسائل مالی مربوط می‌شود، وگرنه ما در استان فارس پتانسیل‌های بسیار خوبی داریم. چه در بخش آقایان و چه بانوان مقام‌های بسیار خوبی را در سطح کشور کسب کرده‌ایم و انتهای هفته جاری هم میزبان مسابقات قهرمانی بدمینتون کارگران کشور در بخش آقایان خواهیم بود. هر چند در جذب اسپانسر مکاتباتی صورت گرفته که هنوز موفق به جذب حامی مالی نشده‌ایم.

وی گفت: شرکت‌ها و کارخانجات زیر نظر اداره کار هستند و اگر در بخش مالیاتی تعامل خوبی با آن‌ها از طریق قانون و اداره مالیاتی صورت پذیرد، می‌توانند با رغبت زیادی به ورزش کارگری کمک کنند. اداره کار در حال حاضر قول تامین وعده‌های غذایی شرکت کنندگان و عوامل برگزاری مسابقات را داده است که جای قدردانی دارد. همچنین با حمایت هیئت بدمینتون استان، سالن هیئت به مدت ۲ روز در اختیار برگزاری مسابقات قرار داده شده است. اما تامین هزینه‌های میلیونی مسابقات کار سختی است و امیدواریم در این زمینه دیگر ارگان‌ها از جمله شهرداری شیراز با ما همکاری کنند.

نایب رئیس بدمینتون کارگری استان فارس در پایان با بیان اینکه عملکرد  بانوان بدمینتون کارگری هم‌تراز با آقایان است، گفت:  مقام‌های کشوری زیادی داریم و بیشتر مقام‌های اول در دو بخش آقایان و بانوان را کارگران استان در کشور کسب کرده‌اند . بعضی  بانوان ما مثل آرزو و الناز منوچهری، الهه فرح بخت، مریم توللی و در بخش آقایان هم ابراهیم راضی، محمد حبی، حجت رزازیان و حسین اشک تراب، از نفراتی هستند که در گذشته در مسابقات لیگ باشگاهی و عضویت تیم ملی را یدک می‌کشند و حالا در مسابقات کارگری شرکت می‌کنند که این نشان دهنده سطح بالای بدمینتون کارگری استان است.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های بدمینتون کارگری قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان و در بخش آقایان، روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری( ۲۴ و ۲۵ خرداد) در تالار بدمینتون شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha