• دوشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403032113620
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

دادیار حقوق عامه دادگستری سیستان و بلوچستان:

تبلیغ فعالیت‌های نامتعارف آرایشگاه‌های زنانه ممنوع است

تبلیغ فعالیت‌های نامتعارف آرایشگاه‌های زنانه ممنوع است

ایسنا/سیستان و بلوچستان دادیار حقوق عامه دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مطابق قانون تبلیغات شهری خدمات غیرمجاز آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی جرم محسوب می‌شود.

احمدزاده امروز دوشنبه در قرارگاه نظارت بر سلامت استان سیستان و بلوچستان گفت: طبق قانون آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی چند خدمت مجاز دارند، اما برخی خدمات غیرمجاز  هم در این صنوف انجام می‌شود که دخالت در امر درمان محسوب می شود و علاوه بر اینکه به آنها اجازه تبلیغات را نمی‌دهیم برخورد قانونی نیز با متخلفین صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در برخورد با واحدهای متخلف که سلامت مردم را به خطر بیاندازند هیچ گونه اغماضی انجام نمی‌شود و به طور جدی برخورد صورت می‌گیرد.

وی درخصوص تبلیغات شهری آرایشگاه های زنانه گفت: شهرداری و سازمان سیما منظر موظف است قبل از ارائه تبلیغ، مجوز آن را از سازمان نظام پزشکی دریافت کند

دکتر احمد زاده با بیان اینکه برخی افراد بدون داشتن تخصص و صلاحیت حرفه ‌ای مربوطه، با انتشار تبلیغات غیرقانونی اقدام به ارائه خدمات زیبایی و درمانی می کنند، گفت: از مردم تقاضا داریم آگاهی و دانش خود را درباره مراجعه به پزشک افزایش دهند و فریب این گونه افراد را نخورند.

دکتر حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های زنانه حق دخالت در امورات پزشکی را ندارند.

وی افزود: در صورت دخالت این صنوف در امورات پزشکی با این واحدها برخورد قانونی و پلمب انجام می‌شود.

دکتر سید الحسینی رئیس سازمان نظام پزشکی استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: متاسفانه شاهد هستیم دخالت برخی صنوف در امور درمان زیاد شده است.

وی افزود: با توجه به درآمدهای زیاد بسیاری از پزشکان متخصص و عمومی به انجام کارهای زیبایی روی آورده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha