• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403031811621
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد

تصویب نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با همت آیت‌الله رئیسی

تصویب نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با همت آیت‌الله رئیسی

وزیر آموزش و پرورش گفت: تصویب نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و الگوی مدارس تراز سند و باقی فعالیت‌ها در حوزه اجرایی سازی آن، با همت شهید جمهور در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) انجام گرفت.

به گزارش ایسنا، رضا مراد صحرائی در جمع شورای معاونان و مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی اخلاق را به سیاست بر گرداند و از حاشیه‌ها به طور جدی پرهیز می‌کرد افزود: آیت‌الله رئیسی دولت را به برمردم برگرداند و اعتبار دولتش را بر مبنای خدمت به مردم گذاشت، قریب ۷۰ سفر استانی در این سه سال در همین راستا بود.

وی با تاکید بر اینکه شهید جمهور خدمت بی منت را یک فرهنگ کرد و می‌گفت ما هر کاری برای مردم کنیم وظیفه مان است اظهار کرد: ایشان، ادبیات خدمت در راه خدا برای مردم را به سپهر سیاسی کشور باز گرداند؛ او رابطه اش را با خدا درست کرد و خدا در رابطه‌اش با خلق کاری کرد که در تاریخ این ملت ماندگار شد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رویکرد ما کماکان تحول در چارچوب تعامل است یعنی با تکیه بر ظرفیت‌های درونی از امکانات بیرونی هم کمک خواهیم گرفت. آنچه امروز مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از ما در آموزش و پرورش می‌خواهند همه با استفاده از ظرفیت‌های درونی ما شدنی است.

صحرائی با اشاره به اینکه همه مسائل آموزش و پرورش  مهم است خصوصا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان گفت: دولت شهید جمهور مرجعیت را به مدرسه برگرداند.

وی در پایان اظهار کرد: تصویب نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و الگوی مدارس تراز سند تحول و باقی فعالیت‌ها در حوزه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با همت شهید جمهور در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در باره سند تحول انجام گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha